eitaa logo
֙⋆پرتوی نور .
437 دنبال‌کننده
686 عکس
96 ویدیو
1 فایل
آرامِ دلی، دفعِ غمی، مرهمِ دردی . ' من؟ خسته‌ی خسته . `🇮🇷 📮https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_wu0g1x&btn=جا.سخنی پین های چنل رو نگاه کن:> کپی؟ نه لطفا . مهر ماهِ ۱۴۰۱
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از جاسخنی.
📪 پیام جدید سلام سلامم خوبیی؟ من همونم که گفتم میخوام تغییر رشته بدم به طراحی دوخت برم یازدهم و تو کلی حرفای قشنگ و راهنماییم کردی راستش من الان دارم کلاس میرم و دارم ۴ تا دامن میدوزم و فک میکنم دارم کم میارم خیلی سخته زیپ میدوزم به ورش زیاد تر میشه و داره رو مخم میره نمیدونم الان یه دامن میخوام بدورم از ترس نمیرم سمتش هی میگم فردا، الگو ها خیلی زیاده میدونم میدونم که باید برای رسیدن به علاقم تلاش کنم سختی بکشم خودم خواستم من داشتم برای طراحی دوخت خودمو به آب و آتیش میزدم و خودمو نابود کرده بودم ولی حالا که همچی فراهمه چرخ خریدم خانوادم اگر شرایط خودشون سخت باشه ولی همچی بهم میدن ولی واقعا نمیدونم از اینکه سخته میترسم البته خب همچی اولش سخته و همه کاری سخته و تو باید تلاش کنی ولی.. - سلام قشنگمم قربونت تو خوبی؟ وای دختر چقدر خوشحال شدم براتت که بالاخره تونستییییی وای ببین این واقعا اولشه بعدش همه چی دستت میاد من حدود ۲۰ تا زیپ مخفی و ۱۰ تا زیپ ساده نقاب دار دوختم روی یه پارچه بدرد نخور تا تونستم بهترینشو انجام بدم(البته معلممون گفت اینقدر بدوزید اگه دست خودم بود اینقدر زیاد نمیدوختم)🤣 و جلو خودمون تیکه به تیکشو صحیح میکرد و بشکاف رو میزد لای درزا و میلی متری اندازه میزد میخوام بهت بگم که من هر چیزی رو که بیام رو اصلی انجام بدم قبلش ۳ نمونه باید میدوختم حداقللل نامید نشیاااااا فقط اولشه بعدش یجوری راه بیوفتی که بگی من واقعا سر زیپ مشکل داشتم؟؟یا سر الگو؟ الانم پاشو بیا پیویم هرررر سوالی داری بپرس دختر پس من اینجا چیکارم؟؟؟
ریحانه خانوم ، مارو امشب پیش حضرت رقیه (س) یاد کنیا :)
هدایت شده از طـہرون؛
یه سال انتظار برای شب سوم محرم. و این مداحی..
֙⋆پرتوی نور .
؛
فردا صبح میرم مهدیه خودمو خالی میکنم .
اومدم داخل دیگه
֙⋆پرتوی نور .
فردا صبح میرم مهدیه خودمو خالی میکنم .
آخیش :))) کاش سال دیگه هم شب سوم رو ببینم .