֙⋆پرتوی نور .
فردا صبح میرم مهدیه خودمو خالی میکنم .
از ساعت ۴ و نیم تو صف هیئتیم😭😂
֙⋆پرتوی نور .
فردا صبح میرم مهدیه خودمو خالی میکنم .
آخیش :))) کاش سال دیگه هم شب سوم رو ببینم .
֙⋆پرتوی نور .
فردا صبح میرم مهدیه خودمو خالی میکنم .
گس وات؟🤡
امروز خیلی شلوغ بود جوری کل خیابون صف شده بود برای ورود به هیئت (البته ما چون زود رفته بودیم رفتیم داخل زود)
و باقی مردم اعتراض میکردن که این چه وضعیه یا رد میشدن تیکه میانداختن یا این کاسبا میگفتن جلو مغازمونو گرفتنو اینا (طبق گفته های پدر)
و الان رفتم چنل حدادیانو نگاه کردم دیدم جای هیئتو عوض کردن 🤡
֙⋆پرتوی نور .
گس وات؟🤡 امروز خیلی شلوغ بود جوری کل خیابون صف شده بود برای ورود به هیئت (البته ما چون زود رفته بودی
دیگه مهدیه نیست
رفت مسجد جامع امام سجاد(ع)