هدایت شده از ֙⋆پرتوی نور .
محمدحسینحدادیانenc_17231376625901940087605.mp3
زمان:
حجم:
3.8M
همش میگم بابا شمرو نبخشیا :))
֙⋆پرتوی نور .
فردا صبح میرم مهدیه خودمو خالی میکنم .
از ساعت ۴ و نیم تو صف هیئتیم😭😂
֙⋆پرتوی نور .
فردا صبح میرم مهدیه خودمو خالی میکنم .
آخیش :))) کاش سال دیگه هم شب سوم رو ببینم .
֙⋆پرتوی نور .
فردا صبح میرم مهدیه خودمو خالی میکنم .
گس وات؟🤡
امروز خیلی شلوغ بود جوری کل خیابون صف شده بود برای ورود به هیئت (البته ما چون زود رفته بودیم رفتیم داخل زود)
و باقی مردم اعتراض میکردن که این چه وضعیه یا رد میشدن تیکه میانداختن یا این کاسبا میگفتن جلو مغازمونو گرفتنو اینا (طبق گفته های پدر)
و الان رفتم چنل حدادیانو نگاه کردم دیدم جای هیئتو عوض کردن 🤡