֙⋆پرتوی نور .
فردا صبح میرم مهدیه خودمو خالی میکنم .
گس وات؟🤡
امروز خیلی شلوغ بود جوری کل خیابون صف شده بود برای ورود به هیئت (البته ما چون زود رفته بودیم رفتیم داخل زود)
و باقی مردم اعتراض میکردن که این چه وضعیه یا رد میشدن تیکه میانداختن یا این کاسبا میگفتن جلو مغازمونو گرفتنو اینا (طبق گفته های پدر)
و الان رفتم چنل حدادیانو نگاه کردم دیدم جای هیئتو عوض کردن 🤡
֙⋆پرتوی نور .
گس وات؟🤡 امروز خیلی شلوغ بود جوری کل خیابون صف شده بود برای ورود به هیئت (البته ما چون زود رفته بودی
دیگه مهدیه نیست
رفت مسجد جامع امام سجاد(ع)
هدایت شده از ֙⋆پرتوی نور .
حاج مهدی رسولی1_5914253383.mp3
زمان:
حجم:
15.9M
شب ششم محرم .
4:25
آقا منم اجازه خادم بشم
منم می خوام شبیه قاسم بشم
بذار بیام تو لشگرت ایشاالله لازم میشم))
هدایت شده از جاسخنی.
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/Amaris_glili/4684 باشه تلاش کنم ببینم میتونم بیام پیوی یا نه😁
-
اره اگه نتونستی همینجا اوکیه سخت نگیر🥲😂