֙⋆پرتوی نور .
نرگسم دیدمممم و وایییییویویویتیت.🌟💘 واقعیتش تو زندگیم از خودم بیاعتمادبنفستر ندیدهبودم که دیدم ا
وای چجوری میتونی اینقدر مهربون باشیییییی🫂🤏🏻
وای داشتم آب میشدم=))))
بچه ها رضوانه خیلی خوشگل و مهربونه
و حتی خودمم بهش گفتم خیلی خفن تر از اون چیزی که فکر میکردم😭 کاش میشد تو ریل لایف با هم دوست بودیم:(((
اگه چند وقت پیش بهم میگفتن قرار ساعت ۲ نصف شب زیر ایون طلا رضوانه رو ببینم قطعا میگفتم هه چه جوکی😭😂
وقتی برم خونه پلن اینه:
نقاشی، کارورزی، طراحی و دوخت لباس عروس، دوخت عبا مجلسی برای عروسی یه بنده خدا، خفه کردن خود با سریال و کتاب ، کتاب کتاااااااب
اره فردا قراره تنها برم جایی که هیچ کدومشون رو نمیشناسم و قرار تو اون محیط کار کنم تا ۱۸ شهریور