از اون حس متنفرم که چیزی رو میبینی و قلبت میشکنه ولی باید همونجا بشینی و وانمود کنی که اصلا واست مهم نیست.
خودمو نمیفهمم
دلم میخاد برم بیرون ولی حوصله ندارم
دلم میخاد برم خرید ولی کلافه میشم
دلم میخاد گریه کنم نمیتونم
دلم میخاد بمونم خونه حالم بد میشه
کسی و خسته نکنید، آدم خسته دیگه هیچی براش مهم نیست فقط میذاره و میره؛ آدما رو از دوست داشتن خودتون خسته نکنید.