وقتی میگم یکی «یجوریه» لطفا نپرسین چجوری؛ چون اگه واژه بهتری بلد بودم همونو میگفتم، فقط بهم اعتماد کنین که طرف یجوریه.
انقدر از ادما زخم خوردم و اذیتم کردن که حس میکنم هرکی میاد سمتم نقشه کشیده واسم ؛ که قلبمو خورد کنه ، به هیچکس دیگه اعتماد ندارم دلم میخواد با ادمای جدید اشنا بشم ولی از همه زده شدم و احساس میکنم قراره نابودم کنن ؛ از ته دل امیدوارم همچین حسی رو تجربه نکنید ، واقعا خیلی مزخرفه!
[IT'S ME]
اصلیه خانوادس ، بقیه میرنو میان.
اصلیه مامان باباتن،از بچه مردم اصلی در نمیاد.
تا حالا شده تو مغزتون داد بزنید دعوا راه بندازید بزنید همه جارو به فنا بدید در حالیکه یجا اروم نشستید و به یه نقطه خیره شدید؟