eitaa logo
گورستان سَطل‌بردارها
663 دنبال‌کننده
557 عکس
175 ویدیو
0 فایل
میناب ۱۶۸ در این کانال، سطل‌عن‌طلب‌ها با زبانی صریح و بدون تعارف گاهی توهين‌آميز دنبال می‌شوند. اگر با این فضا همسو نیستید، لطفاً از عضویت در کانال خودداری کنید. لینک چنل تلگرام پرایوته باید ریکوئست بدید https://t.me/+aP4D923RBetkOGZk @IGelom
مشاهده در ایتا
دانلود
رژیم سفاک کودک‌کش صهیونیستی ٢٠ هکتار در لبنان رو با هلیکوپتر سم‌سرطان‌آور پاشیده و اگر کِشتی اونجا صورت بگیره نسلی بیمار پرورش می‌شه، همچنان از بمب‌های عادی استفاده نمی‌کنه و مردم لبنان رو با بمب فسفری می‌کشه! حرام‌زادگان نسل‌کُش شرور
بریم سراغ مود برد جدید
گورستان سَطل‌بردارها
Where Red Flowers Grew آنجا که گل‌های سُرخ روییدند! We Fight Zion-USA & Pahlavi #Persian_board
The Soul Within the Leaves, MoodBoard جان پنهان در برگ‌های درخت طیبه! We Fight Zion-USA & Pahlavi
گورستان سَطل‌بردارها
The Soul Within the Leaves, MoodBoard جان پنهان در برگ‌های درخت طیبه! We Fight Zion-USA & Pahlavi
وقتی روی پروفایلتون بعضی ادیت‌ها رو می‌بینم کلی ذوق می‌کنم*! برای یادآوری میناب بدون ذکر منبع هرجا دوست دارید می‌تونید کارها رو ارسال کنید
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرند و در بلاهت حرف می‌زنید! یعنی شما هزاران هزار آدم رو کشتید، زخمی کردید، آواره کردید… اونم با این توجیه که “جمهوری اسلامی اذیتمون کرده” ؟! راضی هستید کل مردم ایران نابود بشن و بخارپز بشن؟ یا این شعر که می‌گید: اینا از بمباران ایران خوشحال شدن! “مردم ایران رو ببینید چطور کارد به استخوانشون رسیده!” پس اینجوری مردم رو تیکه تیکه کردن، بدن‌هاشون رو سوزوندن و شکنجه دادن! خدایا، شما احمقید؟! واقعاً فکر می‌کنید اون بلایی که لشکر یزید سر امام حسین آورد، یا داعش مردم ما رو اینطوری سلاخی کرد، بخاطر بغض و نفرت بوده؟! امام حسین مگه به اونا چه بدی کرده بود که سر از تنش جدا کردند؟ بچه‌هاش چه گناهی داشتن که برای قتلشون هلهله کردند؟ چقدر حقیر و پست هستید که اینطور مریض بودن، وحشی‌گری، و ذهن خطرناک و قاتل‌تون رو توجیه می‌کنید.
هدایت شده از سلبریتی مدیا
📷جواب: بی‌وطنی 🔹"تهمینه میلانی" در صفحه‌اش یک سوال پرسیده است که: چی شد اینطوری شد؟! 🔹این سوال را در مورد این پرسید که چرا به واسطه‌ی جو مسموم نتوانسته‌اند برای بازی ایران و نیوزلند، هیجان‌زده شود و در یک تعمیم خودخواهانه و احمقانه عدم شادی در قبال گل‌های ایران را به جامعه ربط داده است. 🔹این سوال جوابش بسیار واضح است و با مرور صفحه‌ش که بروز بخشی از درونیاتش است می‌توانست جواب را بیابد! 🔹او در «جنگ رمضان» سکوتی را انتخاب کرد که در «کودتای دی‌ماه» با فریادهایش، عاملش بود. او با این سکوت به اعترافِ همکارانش، "انسان هم نبود" زیرا به زعم همکارانش، انسانی که دلش در «دی» بدرد آمد باید برای میناب هم باید بدرد بیاید! وقتی در این حد انسانیت نداشته باشد، از وطن‌دوستی قطعا خبری نیست، «وطن‌دوستی سبب می‌شود با هر گُل ایران به وجد بیاید نه آنکه حتی شاد هم نشود.» 🔹این شاد نشدن، دلیلش واضح است، آنچنان از ایران کینه دارند که هر موفقیتش، تیری بر قلبِ سیاه‌شان است. اینقدر از ایران کینه دارند که هرچه باعث شود پرچم این کشور بالا رود، آزارشان می‌دهد. 🔹"تهمینه میلانی" دنبال پاسخ سخت نروید! شما نه وطن می‌شناسید و نه انسانیت و وقتی این دو در شما نباشد، خیلی اتفاقات طبیعی مانند خوشحال شدن در گل زدن ایران، در شما پدید نمی‌آید چون "غیرطبیعی" شده‌اید. ✍🏻زهرا خندان @Media_Celebrity
این محرم کل زندگیم توی خونه گذشت، واقعاً زیر ١٨ سال یه دوست با تایپ فکری خودتون پیدا کنید که اینقدر مثل تنها نشید.
چهار قل برای بازی امشب تیم ملی فراموش نشه. + صلوات
https://t.me/+NHcXNrN3CGFhOGQ8 گروه گپ تلگرام