این محرم کل زندگیم توی خونه گذشت، واقعاً زیر ١٨ سال یه دوست با تایپ فکری خودتون پیدا کنید که اینقدر مثل تنها نشید.
توی زمین دلاوری کردیم بَه بَه، با تیمی که تا همین پريسال تیم اول رنکینگ فیفا بود :)
با این همه فشار بینالملل، توحش ایران ستیزها، راه نیومدن آمریکا با تیم ایران و تمرینها نصفه نیمه، این نوع بازی برای ما افتخاره!
گورستان سَطلبردارها
توی زمین دلاوری کردیم بَه بَه، با تیمی که تا همین پريسال تیم اول رنکینگ فیفا بود :) با این همه فشار
بریم که خار و خفیفتون کنیم بیوطنا