توی زمین دلاوری کردیم بَه بَه، با تیمی که تا همین پريسال تیم اول رنکینگ فیفا بود :)
با این همه فشار بینالملل، توحش ایران ستیزها، راه نیومدن آمریکا با تیم ایران و تمرینها نصفه نیمه، این نوع بازی برای ما افتخاره!
گورستان سَطلبردارها
توی زمین دلاوری کردیم بَه بَه، با تیمی که تا همین پريسال تیم اول رنکینگ فیفا بود :) با این همه فشار
بریم که خار و خفیفتون کنیم بیوطنا
سطلیها هم عالمی دارن، هر هفته باید طرفدار یه کشور باشند، چون وطنشون نامشخصه مثل پدرشون!