تو بچه خوبی هستی ، ولی الان دورهٔ بچه های خوب نیست !
باید بد باشی !
میفهمی؟:)
_
واقعا دیگه حوصله ندارم برای آدمای زندگیم توضیح بدم این رفتارت اذیتم میکنه ، این رفتارت زشته ، فقط از درون خورد میشم و به رویِ کسی نمیارم ، شایدم ترك کردم...
_
_
الان یادم افتادی ، که خالی مونده شونهت ؟
تا ابد روی قلب من ، زخم میمونه نشونهت !
_
جای ِخالی ِتو ؟
_ رُک بــگویم از همه رنجیدهام از غریبُ آشنا ترسیدهام -فریدون مشیری _
_
با مرام و معرِفَت بیگانهاند
من به هر سازی که شد رقصیدهام
_
به مرحلهای از زندگی رسیدم که هیچی حالمُ خوب نمیکنه ، از کوچیکترینِ چیزها عصبی میشم ، آدم رومخی شدم ، نسبت به هرچیزی بی حسم ، توی حالت خنثی به سر میبرم و روحم و جسمم جدا از هم دارن با مشکلاتشون دست و پنجه نرم میکنن...!