🔹 جمهوریت حکمفرماست
جمهوریت(میوهی دل اسلام) یعنی همین که مقام معظم رهبری یک رأی دارند ، من هم یک رأی.
تکاپوی نامزدهای مختلف برای کسب رضایت مردم،
زمین و زمان را به هم دوختنشان برای جلب نظر مردم،
قرآن بر دست گرفتن برخیهایشان برای ورود به خانهی مردم و راضی کردن مردم به حمایت از خودشان،
و حتی تلاشهای غیرقانونی طرفداران برخی از نامزدها برای جلب نظر مردم به سمت نامزد دلخواه خودشان،
نشان از این دارد که جمهوریت حکمفرماست.
طرفداران نامزدهای مختلف چشم انتظار شمارش آراء هستند،
نمی دانند مردم چه تصمیمی گرفته اند،
جمهوریت را در بطن حوادث بسیاری در این مدت دیدیم،
جمهوریت حکمفرماست. میوهی دل اسلام.
درگیری عرفی بسی از نامزدهای فهرست های انتخاباتی چنار با امر شریعت محمدی، از حجاب گرفته تا وقف تا خروج، به ما میگوید مدتها است آن چه جریان اصولگرا خوانده میشود و آن چه جریان اصلاحطلب خوانده میشود با هم مرز و فرقی ندارند...
🔸خداروشکر مشارکت در کل کشور تا اين لحظه نسبت به مدت مشابه ۴سال قبل بیشتر بوده
🔸 باتوجه به اینکه به صورت مستقيم با بیش از 1000 محل اخذ در سراسر کشور مرتبط هستیم، موج جدیدی از مردم از ساعت 17 به شعب اخذ رأی مراجعه کردند و حسابی شلوغ شده است
🔸آمار مشارکت در تهران تا ساعت۱۵ حدود ۱۳ درصد بود که نسبت به چهارسال گذشته تقریبا دو درصد بیشتر است
🔸 تا ساعت ۱۷:۳۰ تعداد آرا کل کشور ۱۵۹۰۳۸۷۴ و میزان مشارکت ۲۶ درصد شد
🔸 تا یکی دو ساعت قبل در هر ده دقیقه حدود 190 هزار نفر رای میداند اما الان رسیده به 450 هزار نفر (یعنی در هر ساعت بیش از 2.7 میلیون رای)
🔸رای گیری فعلا تا ساعت ۲۰ تمدید شده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اثر هر رأی مثل این اینه✌️🏻😂
خیلی جالبه آیتالله صادق لاریجانی آملی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، از بین پنج نامزد از حضور مجدد در مجلس خبرگان باز ماند. دم مردم مازندران گرم
یکی از کارهایی که کفار و دشمنان امت اسلامی سعی در ترویج آن در بین مسلمانان دارند، تشبه مسلمین به کفار است. گویا آنها دریافتهاند که یکی از راههای تهاجم فرهنگی و تغییر فرهنگ مسلمانان ـ بهویژه جوانان مسلمان ـ تشبه آنها به کفار است.
تشبه به کفار در عبادت، به این معنی که شخص، عبادت را با وضع خاص یا لباس خاصی که شبیه کافران است انجام دهد؛ چنانکه در روایتی آمده است:
مام باقر علیهالسلام فرمود: هنگامی که برای نماز ایستادهای، دست راست را روی دست چپ یا دست چپ را روی دست راست قرار نده؛ زیرا این کار خضوعی (تکفیر) است که اهل کتاب انجام میدهند.
تشبه به کفار در غیر عبادت، شکلهای گوناگونی دارد؛ ولی میتوان آنها را به سه دسته اساسی تقسیم کرد:
ألف. تشبه به کفار در پوشش
ب. تشبه به کفار در آرایش
ج. تشبه به کفار در آداب و رسوم
منظور از آن، همانند شدن با کفار در آداب و رسومی است که از ویژگی و شعارهای آنان به شمار میرود و اکنون در جامعه نمونههایی از آن به چشم میخورد؛ مانند سگ بازی و آوردن آن به خانه و ماشین و مانند غذا خوردن نزد صاحبان عزا که در برخی مناطق کشور معمول است و مخارج سنگینی بر صاحبان عزا تحمیل نموده و مصیبتی فوق مصیبت است. در این زمینه نیز اولیای دین، مؤمنان را راهنمایی نموده و آنها را از تشبه به کفار برحذر داشتهاند.
«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوَاْ إِن تُطِيعُواْ الَّذِينَ كَفَرُواْ يَرُدُّوكُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ فَتَنقَلِبُواْ خَاسِرِينَ »؛ ای کسانی که ایمان آوردهاید اگر از کسانی که کفر ورزیدهاند، اطاعت کنید شما را به گذشتههایتان باز میگردانند و سرانجام زیانکار خواهید شد.
آیه شریفه مربوط به تبلیغات کفار پس از جنگ احد است که در لباس خیرخواهی و نصیحت میخواستند مؤمنان را از قتال دلسرد نموده و میان آنان تفرقه بیندازند؛ اما خداوند مؤمنان را از اطاعت آنان برحذر داشته است. مورد آیه گرچه درباره تبلیغات کفار پس از جنگ احد است، ولی مورد، حکم در آیه را تخصیص نمیزند. پس با توجه به تبلیغات گسترده کافران مستکبر برای ترویج فرهنگ خویش، آیه، تشبه به کفار را در اموری که از ویژگیها و شعارهای آنان است، شامل میشود؛ زیرا پیروی مؤمنان از کفار در امور یادشده، زمینه گرایش آنان به کفر را فراهم میسازد؛ با این توضیح که طاعت به معنای موافقت با اراده کسی است که به انجام کاری تشویق و ترغیب دارد، اگرچه فرمانی در کار نباشد و از طرفی مقصود از بازگشت به گذشته که در آیه، نتیجه پیروی از کفار شمرده شده، بازگشت به کفر است.