ملت دارن راجب تابستونشون برنامه ریزی میکنن که چه کتابایی(غیردرسی) بخونن وچه فیلم و سریالایی ببینن اونوقت من نشستم دارم برنامه ریزی میکنم تا فلان روز نهایی بعدش تست از فلان روز آزمون و...
شکرت خدا👍🙂
بعد اگه از مهر میرفتی کمتر میشد ولی زنه با لحنی که فک کنم اکثرتون بدونین گیر داده بود عزیزم از تابستون آزمون بدی بهتره هاااا تو باید با آزمون همه چیو مرور کنی پایه رو ببندی عزیزممم منم اینجوری بودم آره داداش میدونم ولوم کن