هیچتر از هیچ.
توی سال جدید به قول جناب چاوشی: بکش غم کشنده را، مبر زیاد خنده را... فکر نکن چه میشود، خدا بس است ب
ما تنھا ملتی هستیم که اینقدر داغ دیدیم و اینقدر محکم و استوار سرجامون ایستادیم...
از اون آدمایی شدم که بین کم و هیچی، هیچی رو انتخاب میکنم.
دیگه نه توان آدمهای بلاتکلیف رو دارم، نه رفاقتهای یکی دو روزه، نه هر نوع رابطهی انسانی نصفه و نیمه…
نداشتن خیلی از چیزا بھتر از نصفه و نیمه داشتنشونه، مخصوصا آدمها.
هیچوقت نذارید کسی به شما به عنوان یه گزینه نگاه کنه یا همین الان آره یا برای همیشه نه.