اگه شبا از يه ساعتی به بعد نخوابی، چيزايی يادت مياد كه برای فراموش كردنشون خيلی سختی كشيدی.
ما را هیچگاه همرنگ جماعت نمیبینی، آموختهایم در اصل خود باشیم نه تشبیه دیگران.
او برای من؟ گویی خود نور بود و تاریکیهای روی قلبم را که لمس میکرد، هر چه را که آلودگی بود میزدود!