هدایت شده از محبین
از نشانههای بلوغ همینکه
وقتی متوجه شدیم حرفمون جایی ارزش نداره
حداقل با سکوت شخصیتمون رو حفظ کنیم.
@ir_mohebin
با همه وسواسم در مورد نگارش، نمیدونم چرا اینقدر دوست دارم "خانم" رو به اشتباه "خانوم" بنویسم. انگار "خانوم" یه مھر و محبتی توشه که توی "خانم" نیست.
یک روز میتوانی کوه را جابهجا کنی، یک روز هم فقط میتوانی خودت را از تخت به مبل برسانی، هر دو بخشی از زندگیست... خودت را سرزنش نکن.
تمام فریادهای جھان در گلویم جمع شدهاند، امّا من حتی حوصله حرف زدن هم ندارم.
ولی اینجور وقتا آدم تازه میفھمه چقدر چیز واسه از دست دادن داره و باید نگرانشون باشه.