هیچتر از هیچ.
نفسم تنگ شده باز هوا میخواهم، با چه رویی بنویسم که تو را میخواهم؟
آشوب جھان و جنگ دنیا به کنار،
بحران ندیدنِ تو را من چه کنم؟
شرایط برای نوشتن خیلی افسرده کننده است. مدام میگویی اوضاع بدتر از این نمیشود و بعد میبینی که میشود. چهقدر بدتر میتواند بشود؟
هیچتر از هیچ.
ستبقي یتیمًا في غیاب من تحب حتي و إن عانقکَ العالم بأسره...
در غیاب آنکه دوستش داری یتیم خواهی بود حتی اگر تمام دنیا تو را در آغوش بگیرند!