شرایط برای نوشتن خیلی افسرده کننده است. مدام میگویی اوضاع بدتر از این نمیشود و بعد میبینی که میشود. چهقدر بدتر میتواند بشود؟
هیچتر از هیچ.
ستبقي یتیمًا في غیاب من تحب حتي و إن عانقکَ العالم بأسره...
در غیاب آنکه دوستش داری یتیم خواهی بود حتی اگر تمام دنیا تو را در آغوش بگیرند!
خاورمیانه را به تقلید چشمان شرقی تو ساختهاند؛ پرالتهاب، اندوهگین، خسته و زیبا…