هیچتر از هیچ.
ستبقي یتیمًا في غیاب من تحب حتي و إن عانقکَ العالم بأسره...
در غیاب آنکه دوستش داری یتیم خواهی بود حتی اگر تمام دنیا تو را در آغوش بگیرند!
خاورمیانه را به تقلید چشمان شرقی تو ساختهاند؛ پرالتهاب، اندوهگین، خسته و زیبا…
راستش را بخواهی برایت نمینویسم که دلتنگم، امّا موسیقیای را که تو را به یادم میآورد بارها گوش میکنم.
هیچتر از هیچ.
راستش را بخواهی برایت نمینویسم که دلتنگم، امّا موسیقیای را که تو را به یادم میآورد بارها گوش می
خیال بودنت به وسعت یک کتاب شد، اما اندوه نبودنت در یک جمله خلاصه میشود.