هیچتر از هیچ.
چه کسی پیروز جنگ است؟ نمیدانم عزیزم، نمیدانم چه کسی پیروز است امّا بیشک کسانی که جوانی را باختند
نمیدانم چه کسی وطن را فروخت، امّا دیدم تاوانش را چه کسی داد.
خوشا به حال رفتگان یکبار برای همیشه مردهاند، ما بازماندگان امّا
روزی هزار بار میمیریم.
با هر نفس، با هر نگاه، از روی شرم
حس گناه...
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاید اولین جایی که دیدمت نبوده تھران...
در این مدّت زندگی بهگونهای سپری شده است که میتوانم سالها بدون آنکه اتفّاقِ غمانگیزی رخ بدهد،
غمگین بمانم.
هیچتر از هیچ.
آبیِ من، آرامشیست كه با آمدنش تمام طوفانهای درونم ساکت شدند، کسی كه بودنش کافیست برای اینکه دنیا جای بھتری باشد، او دلیل لبخندهایست كه بیدلیل میزنم، آغوشش برایم امنترین جای دنیاست.