به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم، شمایل تو بدیدم نه عقل ماند و نه هوشم.
هیچتر از هیچ.
تا که از جانب معشوق نباشد کششی، کوششِ عاشق بیچاره به جایی نرسد...
هر چند رسیدن به تو مقصود و مراد است؛
گر میلِ خودت نیست به اصرار نیارزد.
همین لحظه قدرشان را بدان، همین ثانیه در آغوششان بگیر، منتظر هیچ فردا و روز مبادایی نباش؛ چه آدمها که با سکوت و تنھایی رفتند... چه دلها که تا ابدیت تاریخ شکسته ماندند و چه دوستت دارمهایی که تا همیشه در میان حنجرههای زمان گیر کردند.
همین امروز، همین الان، همین لحظه!