جالبیت برایم بیمعنا شده است و تمام چیزهایی که امروز به چشمم سزاوار توجه هستند، فردا حالتی مضحکگونه به خود میگیرند.
هیچتر از هیچ.
بازم من، بازم تلگرام.💘
اینجا منتظرتونم:
https://t.me/Just_Emptier
هیچتر از هیچ.
اینجا منتظرتونم: https://t.me/Just_Emptier
عجیب اینجاست که بهجز تعدادی،
مخاطبهای ایتا و تلگرام من یکی نیستن.
یکنفر باید بھم یادآوری کنه که قبل از همهی این اتفاقها، داشتم چهطوری زندگی میکردم، امّا هیچکس نمونده.
هیچتر از هیچ.
توی سال جدید به قول جناب چاوشی: بکش غم کشنده را، مبر زیاد خنده را... فکر نکن چه میشود، خدا بس است ب
ما تنھا ملتی هستیم که اینقدر داغ دیدیم و اینقدر محکم و استوار سرجامون ایستادیم...