1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‹‹‹‹کیی وقتیی حاالم بد بود باا خودش فکر میکرد اگهه باهام حرف بزنه حالم خوب میشهه، هیچوقت هیچکس نفهمید، شااید اگه یکم بااهام حرف بزنه من حاالم بهتر شه.. ’››››
،،،
میشهه بازم بگیی؟؟
میشه بازم بخونیی؟!
مرسیی که هستیی، بازم بمون، بازم بااش قلب من، دوستتتتت دارمم زندگیی، فقط کاش دعاا کنی دوباره حاالم بد نشهه، بااشه؟!
دوست داارم قلب من..💔😭
هدایت شده از مــأوای تـــــو؛
- کاش میتونستم حداقل فکرتو بخونم..
چون نگاهت یه چیزی دیگه گفت و
زبونت یه چیز دیگه و حتی چشاتم یه چی دیگه . . ؛)!