eitaa logo
𝓰𝓱𝓪𝓼𝓮𝓭𝓪𝓴:))
23 دنبال‌کننده
60 عکس
52 ویدیو
0 فایل
قلب منیی..)) 💔 میشه برگردیی؟! ............ من در خدمتم و با جون و دل گوش میدم، https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_5g2bc57&btn=𝓰𝓱𝓪𝓼𝓮𝓭𝓪𝓴..))
مشاهده در ایتا
دانلود
I, LOVE, MUSIC..>>
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‹‹‹‹کیی وقتیی حاالم بد بود باا خودش فکر میکرد اگهه باهام حرف بزنه حالم خوب میشهه، هیچوقت هیچکس نفهمید، شااید اگه یکم بااهام حرف بزنه من حاالم بهتر شه.. ’›››› ،،،
هدایت شده از از یادم مبر....
بلاخره یه خبری ازش شد 🙂💘:)
میشهه بازم بگیی؟؟ میشه بازم بخونیی؟! مرسیی که هستیی، بازم بمون، بازم بااش قلب من، دوستتتتت دارمم زندگیی، فقط کاش دعاا کنی دوباره حاالم بد نشهه، بااشه؟! دوست داارم قلب من..💔😭
دورش بگردمم من..>>>>>
مرسیی که هستیی زندگیی من، قلب من..💔🙃
هدایت شده از مــأوای تـــــو؛
- کاش میتونستم حداقل فکرتو بخونم.. چون نگاهت یه چیزی دیگه گفت و زبونت یه چیز دیگه و حتی چشاتم یه چی دیگه . . ؛)!
این چشایههع یه قشنگهه،))