تکذیب قرآن و صدیقهکبری س
فدک را پیامبر اکرم (ص) به امر خداوند به فاطمه(س) بخشید
⚠️ رشیدالدین در قبالغصب فدک حضرت فاطمه(س) توسطخلفا،چه موضعی دارد؟
📌رشید الدین با پذیرش نظریه غاصبان فدک، درمخالفت با نص صریح قرآن در آیه 6 سوره حضرت مریم و آیه 16 نمل، ادعا می کند پیامبران مالی به ارث نمی گذارند
📚کشف الاسرارج6ص8و ج7ص189
دشمناهل بیت،گرچهمفسر قرآنباشد،نمیتواند مایه مباهاتوافتخار باشد
@knhene
امام محمد باقر عليه السّلام :
كسى كه آن ستمهايى كه بر ما رفته و حقوق مسلّمى كه از ما تاراج شده،و مصائب و آلامى كه بر ما وارد آمده است آگاه نباشد،(و به درستى ارزيابى نكند و با بىتفاوتى از كنار اين گونه ناملايمات درگذرد)با كسى كه اين جنايات را در حق ما روا داشته است،شريك خواهد بود.
ثواب الأعمال، ترجمه مجاهدی ; ج 1 ص 524
آیا واقعا با دشمنان حضرت زهرا سلام الله علیها مرزبندی داریم؟!
منتظری در قبال مالکیتِ حضرت زهرا(س) بر فدک چه نظری داشت؟!
یک جریان روحانی نما در میبد از دهه 60 تا فتنه 88 که سال مرگ منتظری بود ، مرجعیت منتظری را در میبد ترویج و تبلیغ می کردند و امروز مدعی اقامه عزای حضرت زهرا هستند ، اما هیچ گاه با مردم ، درباره نظریه منتظری درباره مالکیت حضرت زهرا بر فدک سخن نگفتند
و سال 88 نماز وحشت علنی برای منتظری(مرجع تقلید جریان فتنه 88) در شهرک امام جعفر صادق(ع) و بیده اقامه نمودند.
#فدک
#مرزبندی_با_دشمنان_حضرت_زهرا
@knhene
رشید الدین در تفسیر کشف الاسرار پیرو بزرگترین صوفی افغانستان؛خواجه عبدالله انصاری هراتی است و حتی ادعا شده رشید الدین شاگرد او در افغانستان بوده و همانجا از دنیا رفته است.
پیوست های فرهنگی یک جریان سرمایه داری غربزده
یک جریان سرمایه دار غربزده در میبد، در دهه هفتاد و همزمان با اجرای سیاست های کاهش جمعیت در دولت وقت ، به توسعه روزافزون صنایع محتاج به کارگر پرداخت و البته پیگیر اقامت آوارگان افغانی ساکن در مجموعه شاه عباسی، در شهرکی مخصوص به آنان در شهر میبد شد و میبد دور از چشم مردم، در کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل ثبت حقوقی شد تا میبد متعهد به پذیرش اتباع شود وهمزمان پروژه معرفی بین المللی میبد به عنوان شهر رشید الدین؛ صوفی مکتب هرات با اجرای کنگره بین المللی رشید الدین رقم خورد و البته پروژه بازسازی قبر موهوم او در میبد، با همکاری یونسکوکلید خورد.
امروز میدان ورودی شهر میبد که در امتداد مهمان شهر میبد واقع شده است به نام رشید الدین ؛ صوفی هراتی نام گذاری شده است.
اکنون میبد همزمان با پائین ترین نرخ رشد جمعیت بومی ، شاهد توسعه صنایع و البته رشد روزافزون اتباع بیگانه است.
#پیوست_فرهنگی_صنعت_غرب_زده
#رشیدالدین_اتباع_بیگانه
#مطالبه_مردمی
@knhene
منتـظری و فـدک حضرت فاطمه
منتظری در جلد سوم کتاب "دراسات فی ولایت الفقیه" صفحه 331تصریح کرد: فدک نیز از سرزمین هایی است که بدون جنگ نصیب پیامبر اکرم شده و پیامبر فقط اختیار آنرا دارد و مالک آن نیست بنابراین باید آنرا در مصالح عمومی صرف کند.منتظری نهایتاً در صفحه 332 نتیجه گرفت که حضرت فاطمه زهرا(س) مالک شخصی فدک نیست.
#فدک
#مرزبندی_با_دشمنان_حضرت_زهرا
@knhene
در ایام شهادت حضرت زهرا (س)
یاد احیاگر عزاداری فاطمیه، شهید آیت الله العظمی حائری میبدی گرامی باد.
فرصت اندکی تا دهم بهمن ماه سالروز شهادت آیت الله حائری باقی است، مسئولان، سازمان تبلیغات، دفتر محترم امام جمعه و حوزه علمیه میبد چه برنامه هایی برای معرفی این شخصیت بزرگ جهان اسلام دارند؟
#شهید_آیت_الله_حائری_میبدی
@knhene
@fahome
صدیقه کبری،فاطمه زهرا (س) خطاب به خلیفه اول که سرزمین فدک را از آن حضرت به زور گرفته بود فرمود: و شما اکنون گمان میبرید که براى ما ارثى نیست، آیا خواهان حکم جاهلیت هستید، و براى اهل یقین چه حکمى بالاتر از حکم خداوند است، آیا نمی دانید؟ در حالى که براى شما همانند آفتاب درخشان روشن است، که من دخترپیامبر هستم.
اى مسلمانان! آیا سزاوار است که ارث پدرم را از من بگیرند، اىابوبکر، آیا در کتاب خداست که تو از پدرت ارث ببرى و من از ارث پدرم محروم باشم. امر تازه و زشتى آوردى، آیا آگاهانه کتاب خدا را ترک کرده و پشت سر می اندازید، آیا قرآن نمیگوید « وَ وَرِثَ سُلَیْمانُ داوُد سوره نمل آیه 16َ» سلیمان از داود ارث برد.
رشید الدین چه موضعی در قبال غصب فدک دارد؟
در مقابلصدیقهکبری
📌رشید الدین با پذیرش نظریه غاصبان فدکدرمخالفت با نص صریح قرآن در آیه 16 نمل و همچنین مخالفت با سخن حضرت فاطمه که به تصریح خود رشید الدین مصداق آیه تطهیر است،ادعا می کند پیامبران مالی به ارث نمی گذارند و می نویسد: قومى گفتند اين وراثت بر نبوّت نيفتد كه: النّبوة لا تورث، و بر مال نيفتد که مصطفى(ص)گفته: «انّا معاشر الانبياء لا نورث، ما تركناه صدقة».پس معنى اين وراثت آنست كه سليمان بجاى داود نشست در ملك راندن و خلق را بر اللَّه دعوت كردن
📚کشف الاسرار ج7ص189
چگونه با وجود دشمنی رشید الدین با اهل بیت، به ادعای میبدی بودنش افتخار می شود؟!
#فدک_ملک_حضرت_زهرا
#موضع_رشید_الدین
#صوفی_سلفی_مخالف_اهل_بیت
@knhene
♨️ماجرای اعمال فشار منتظری برای محاکمه دکتر مهدوی دامغانی!
وقتی منتظریچیها نقد علمی به نظریه ناصواب منتظری پیرامون فدک را بهانه فشار قضایی قرار دادند!
مرحوم دکتر مهدوی دامغانی در یادداشتی به تاریخ (۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴/ ۲۵ رجب ۱۴۳۶) به تشریح ماجرای محاکمه خود پرداخته و در ضمن آن از اعمال فشار آقای منتظری بر روند محاکمهاش گفته است؛
#گزیده
من بنده كه در طول این یك ساعت و نیم یا بیشترك فیالواقع از نحوه سخن گفتن بسیار فصیح آقای محمدی و احاطهاش به مبانی ادبی و حدیثی و سیر و اخبار، كه علاوه بر فقاهت اصولیئی كه بدان شهرت داشت، مبهوت شده بودم...
...همین بُهت و حیرت، جز آنچه را كه برای دفاع از آن ادّعانامه به نحو خیلی مختصر و موجزی صحبت میكردم، بقیه وقت همچنان سراپا به توجه و گوش به صحبت كردن ایشان باقی مانده بودم.
در این میان دری كه در پشت سر جناب آقای محمدی به اتاق دیگری مربوط میشد، باز شد و طلبه جوانی از آنجا آمد و سر به گوش جناب آقای محمدی گذاشت و چیزی گفت و آقای محمدی به ایشان فرمود: «بگویید خیلی خوب» و آن طلبه را مرخص فرمود و فرمایشات خود را در ملامت منبنده از اینكه با توجه به سوابق خانوادگی و تحصیلی (به تعبیر خود ایشان) به خدمت بر طاغوت و اعانت ظَلَمه درآمدهام، ادامه دادند!
عرض كردم: حضرت آقا، من برای اینكه در خدمت دولت نباشم و امر مرحوم والدم را اطاعت كنم، حرفه سردفتری را انتخاب كردم كه شغلی آزاد است و ....
...ذكری از اینكه این بنده خدای نكرده خیانتی و ستمی و ابطال حقّی كرده باشم، نیست و حدّاكثر جرم ادعایی علیه منبنده این است كه به علت قصور در پیوستن به صفوف انقلاب، خود را از آن افتخار محروم كردهام و همه مفاد ادّعانامه در حقیقت از مقوله «ظلم به نفس» است و الان از همین جا بنا به دستور كریمه شریفة «و الذین اذا ظلموا انفُسَهُم جاءوك فاستغفروا الله و استَغفَر لهم الرسول لوَجدوالله توّاباً رحیما»، به پیشگاه اقدس حضرت ختمی مرتبت (صلیالله علیه وآله و سلّم) با نهایت عجز و نیاز عرض میكنم: یا رسولالله، جئتُك ظالماً لنفسی و تائباً من ذنوبی و استغفرالله ربّی و أتوُبِ الیه، فأستغفرالله التّواب الرّحیم یا رسولالله لی، یا رحمهً للعالمین و یا شفیعالمذنبین ادركنی ادركنی. و به علاوه به آیه شریفه: «قل یا عبادی الذّین أسرفوا علی انفسهم لا تقنطُوا من رحمه الله ان الله یغفر الذنوب جمیعاً انّه هو الغفور الرحیم» تمسّك و توسّل میجویم و عرض دیگری نه دارم و نه میخواهم كه بیان كنم.
خواننده عزیز، خدا میداند خدا میداند و كاش از كسانی كه آن روز در آن جلسه حاضر بودند، باقی باشند افرادی كه شهادت دهد. آری، خدا میداند جناب آقای محمدیگیلانی كه اشكهایش ریزان شده بود، چند بار به من احسنت و احسنت فرمود و یاد خیری از مرحوم والدم رحمهالله كرد.
در این حال باز همان درِ پشت سر آقای محمدی باز شد و همان طلبه كذائی دوباره آمد و سر به گوش جناب آقای محمدی گذاشت و نمیدانم چه گفت كه جناب آقای محمدی برآشفت و گفت: «لا اله الا الله! آقای منتظری نمیگذارد ما كارمان را بكنیم» و نگاه معنیداری به منبنده كرد.
و بنده شرمنده خیال میكنم و خدا داناست كه شاید كه مرحوم آقای منتظری رحمهالله علیه كه به خاطر آنكه منبنده در ترم پاییزی دانشكده ادبیات در سال 1358 در مقام ردّ بعض فرمایشاتی كه معظم له درباره «فَدَك» فرموده بودند و آن آقای اصفهانی كه وزیر كشاورزی آن زمان بود، آنها را واگویه میكرد، بخش «فدك» را از كتاب مستطاب «شافی» حضرت علمالهدی (رضوانالله علیه) متن درسیام در دوره دكتری قرار داده بودم و شاید ضمن سخنهایم، تعریضی به مرحوم منتظری زده بودم و شیر پاك خوردهای كه در كلاس بود، عیناً حرفهای مرا ضبط كرده بود و یك روز آقای بازپرس اوین آن نوار را گذاشت و گفت: «ببین كه چه فضولیهایی نسبت به فقیه عالیقدر كردهای...» چند تا اظهار مرحمت(!!) شاید آن روز از جناب آقای محمدیگیلانی خواسته بود كه تشدید مجازاتی برایم قائل شود، خدا داناست نمیدانم، شاید چنین بود. خدا هر دوی آن بزرگواران را بیامرزاد.
آنچه این «سوءظن» یا حدس منبنده را تأیید میكند، این است كه وقتی كه برای صدور نامه ممنوعیت از خروج از ایران به آقای سیدعلیاصغر ناظمزاده مراجعه كردم كه متصدی آن اقدام بودند (به شرحی كه در مقاله مربوط به مرحوم آیتالله مهدویكنی رحمهالله علیه نوشتهام)، آقای ناظمزاده باز مسأله حرفهای مرا در كلاس درس راجع به فدك و اینكه به مرحوم آقای منتظری «اهانت» كردهام(!!)، به رخ منبنده كشید و فرمایشاتی كه مجبور شدم به ایشان بگویم: «ای سید محترم ذریه زهرای اطهر، از اینكه من بنده از حق مسلّم جدّه بزرگوارت دفاع كردهام، مرا سرزنش میكنی؟!» و آقای ناظمزاده سكوت كرد.
متن کامل یادداشت دکتر مهدوی دامغانی
@rozaneebefarda
♨️اخبار داغ روحانیت
♨️ @khabarehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روحانیت و حوزه میبد در مقابل حرمت شکنی های گردشگری در روز شهادت حضرت زهرا(س) چه موضعی خواهد گرفت؟
چرا از بکار گیری ظرفیت حوزه علمیه خواهران و بسیج خواهران در جلوگیری از هنجار شکنی ها در اماکن گردشگری میبد خودداری می شود؟
میبد شهر آیت الله العظمی شیخ عبد الکریم حائری
میبد شهر آیت الله اعرافی
میبد شهر خردسالترین و مسن ترین شهید دفاع مقدس
#کشف_حجاب_حرام_شرعی
#کشف_حجاب_حرام_سیاسی
#کشف_حجاب_گردشگری_یونسکویی
#کشف_حجاب_سازمانهای_جاسوسی
@knhene
امام محمد باقر عليه السّلام :
كسى كه آن ستمهايى كه بر ما رفته و حقوق مسلّمى كه از ما تاراج شده،و مصائب و آلامى كه بر ما وارد آمده است آگاه نباشد،(و به درستى ارزيابى نكند و با بىتفاوتى از كنار اين گونه ناملايمات درگذرد)با كسى كه اين جنايات را در حق ما روا داشته است،شريك خواهد بود.
ثواب الأعمال، ترجمه مجاهدی ; ج 1 ص 524
29 آذر سالروز فوت حسینعلی منتظری
منتظری سال 58 و در درس نهج البلاغه برای اولین بار پرده از نظریه اشتباه خود در قبال فدک برداشت و بر خلاف آیات و روایات و نقل های تاریخی این احتمال را طرح نمود که فدک، ملک حضرت زهرا نبوده و تنها در اختیار ایشان و امام علی بوده است !؟ نتیجه این سخن اشتباه این بود که پس از شهادت پیامبر، فدک بیت المال مسلمین خواهد بود. منتظری بعدها در دهه شصت و علی رغم مخالفت علمای قم، این احتمال را در کتاب دارسات فی ولایت الفقیه به نظریه خود تبدیل کرد.
معدود روحانیونِ میبدی مروّجِ مرجعیت منتظری در میبد که امروز مدعی اقامه عزای حضرت زهرا هستند ، هیچ گاه در باره این موضوع با مردم سخن نگفتند! و سال 88 در اوج فتنه برای منتظری که مرجع تقلید جریان سبز بود، در بیده و شهرک امام جعفر صادق نماز وحشت خواندند.
#منتظری
#فدک
#همسویی_با_دشمن_اهل_بیت
#اشتباه_بزرگ
@knhene
هدایت شده از کانون نخبگان حامی اسلام ناب امام خمینی(ره)
امام محمد باقر عليه السّلام :
كسى كه آن ستمهايى كه بر ما رفته و حقوق مسلّمى كه از ما تاراج شده،و مصائب و آلامى كه بر ما وارد آمده است آگاه نباشد،(و به درستى ارزيابى نكند و با بىتفاوتى از كنار اين گونه ناملايمات درگذرد)با كسى كه اين جنايات را در حق ما روا داشته است،شريك خواهد بود.
ثواب الأعمال، ترجمه مجاهدی ; ج 1 ص 524
29 آذر سالروز فوت حسینعلی منتظری
منتظری سال 58 و در درس نهج البلاغه برای اولین بار پرده از نظریه اشتباه خود در قبال فدک برداشت و بر خلاف آیات و روایات و نقل های تاریخی این احتمال را طرح نمود که فدک، ملک حضرت زهرا نبوده و تنها در اختیار ایشان و امام علی بوده است !؟ نتیجه این سخن اشتباه این بود که پس از شهادت پیامبر، فدک بیت المال مسلمین خواهد بود. منتظری بعدها در دهه شصت و علی رغم مخالفت علمای قم، این احتمال را در کتاب دارسات فی ولایت الفقیه به نظریه خود تبدیل کرد.
معدود روحانیونِ میبدی مروّجِ مرجعیت منتظری در میبد که امروز مدعی اقامه عزای حضرت زهرا هستند ، هیچ گاه در باره این موضوع با مردم سخن نگفتند! و سال 88 در اوج فتنه برای منتظری که مرجع تقلید جریان سبز بود، در بیده و شهرک امام جعفر صادق نماز وحشت خواندند.
#منتظری
#فدک
#همسویی_با_دشمن_اهل_بیت
#اشتباه_بزرگ
@knhene
بنا بر آنچه در فضای مجازی میبد انتشار یافته:
یکی از روحانیونی که در اوج فتنه 88، برای مرجع تقلید فتنه سبز؛ حسینعلی منتظری در میبد اقامه نماز وحشت علنی نموده، قرار است در یکی از امامزاده های میبد سخنرانی کند، اداره اوقاف میبد به وظایف خود در این زمینه عمل کند
منتظری سال ۸۸ و تا زمان مرگ خود در 29 آذر ۸۸ بطور کامل ازجریان فتنه سبز در مصاحبه ها و بیانیه ها حمایت داشت
#فتنه_۸۸_را_فراموش_نمیکنیم
#اداره_اوقاف_میبد
#فتنه_سبز
#منتظری
#محافظه_کاری_قتلگاه_انقلاب
@knhene
امام محمد باقر عليه السّلام :كسى كه آن ستمهايى كه بر ما رفته و حقوق مسلّمى كه از ما تاراج شده،و مصائب و آلامى كه بر ما وارد آمده است آگاه نباشد،(و به درستى ارزيابى نكند و با بىتفاوتى از كنار اين گونه ناملايمات درگذرد)با كسى كه اين جنايات را در حق ما روا داشته است،شريك خواهد بود.
ثواب الأعمال، ترجمه مجاهدی ; ج 1 ص 524
29 آذر سالروز فوت حسینعلی منتظری
منتظری سال 58 و در درس نهج البلاغه برای اولین بار پرده از نظریه اشتباه خود در قبال فدک برداشت و برخلاف آیات و روایات و نقل های تاریخی این احتمال را طرح نمود که فدک ملک حضرت زهرا نبوده و تنها در اختیار ایشان و امام علی بوده است !؟ بعدها این احتمال تبدیل به نظریه منتظری شد
دکتر احمد مهدوی دامغانی از اساتید برجسته دانشگاه از اولین کسانی بود که در مقابل تفکر غلط منتظری ایستاد و البته برایش بی هزینه هم نبود.
روزنامه همشری در شماره 8554 به تاریخ پنج شنبه6 مرداد 1401 جریان دادگاه دامغانی در این باره را که دردهه 60 برگزار شده ، نشر داده است.
معدود روحانیونِ میبدی مروّجِ مرجعیت منتظری در میبد که امروز مدعی اقامه عزای حضرت زهرا هستند ، هیچ گاه درباره این موضوع با مردم سخن نگفتند! و سال 88 در اوج فتنه برای منتظری که مرجع تقلید جریان سبز بود، در بیده و شهرک امام جعفر صادق نماز وحشت خواندند.
#منتظری
#همسویی_با_دشمن_اهل_بیت
#فدک
#اشتباه_بزرگ
@knhene