هدایت شده از جانپناه ؛
- تو را میدیدم
و از اشکهایم ، لبخند میرویید ؛
که حضور تو ، جبران غمهای طولانی من بود .
لــــونــــه | 𝐋𝐨𝐧𝐞
عه:)
واقعا میگم ندا چنلت یکی از مورد علاقه هام بوده و هست:)
راستیی خیلی دلم میخواد باهاتون حرف بزنم اما چون تنبلم☝️🏻حوصلم نمیکشه پیامارو بزارم🙏🏼