🖼#پوستر
📌شبکه سراسری فضای مجازی و رسانه
با همکاری ادارهکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاداسلامی برگزار میکند:
💠سلسله نشستهای علمی سواد رسانهای
🎓(ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی)
⚠️قابل توجه شرکت کنندگان محترم:
🔹نشستها بصورت آنلاین(برخط)میباشد.
🔹زمان برگزاری نشستها روزهای سهشنبه هرهفته از ساعت ١٠ تا ١١:٣٠صبح برگزار میگردد.
🔹لینک ورود به جلسه در پوستر مجزا اعلام خواهد شد.
🔻جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینکهای زیر مراجعه نمایید. 👇👇👇
ادارهکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاداسلامی
📪https://eitaa.com/farhangiejtemaei
شبکه سراسری فضای مجازی و رسانه
📬https://eitaa.com/shabakeFazayeMajaziAzad
#دانشگاه_آزاد_اسلامی
#ادارهکل_فرهنگی_اجتماعی
#شبکه_سراسری_فضای_مجازی_رسانه
هدایت شده از کانون کتابخوانی سیمرغ
#جارچی
✅کانون های فرهنگی دانشجویی واحد تهران شمال به مناسبت میلاد امام مهربانی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار می کند:
🇮🇷پویش ایران در پناه امام رضا علیه السلام
📣با عنوان
#با_تو_حالم_خوبه
این پویش فرصتی است برای اینکه با توجه به شرایط روز کشور، حرف دلتون را در قالبهای زیر👇 با ولی نعمت ما ایرانیان یعنی امام رضا علیه السلام بزنید:
🔸️دلنوشته و شعر (فایل word)
🔹️عکس،پوستر و عکس نوشته
🔸️کلیپ و پادکست
🔹️خوشنویسی و نقاشی خط
🎓ویژه دانشجویان واحد های دانشگاهی (آزاد اسلامی) استان تهران
💰همراه با اهدای جوایز نقدی
⌛️مهلت ارسال: 30 اردیبهشت ماه ۱۴۰۵
🆔️ارسال آثار به آیدی @farhangi_tnb در بله همراه با مشخصات فردی 👇
♨️نام و نام خانوادگی
نام واحد دانشگاهی
تلفن همراه و شماره دانشجویی
➕️معاونت فرهنگی دانشجویی - اداره کل فرهنگی و اجتماعی #تهران_شمال
هدایت شده از کانون کتابخوانی سیمرغ
🔔🔔اداره کل تشکل های اسلامی برگزار می نماید:
🎙مجموعه جلسات گفتگو محور" گپ و گفت" تشکیلاتی بصورت📶 مجازی و برخط
✍️موضوع: آرایش تشکیلاتی در میدان جنگ شناختی
🎙سخنران: دکتر حامد تیموری
👌نماینده ریاست دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل های اسلامی واحد علوم و تحقیقات و رئیس مرکز اطلاع رســـانی نهاد رهبری
📜 نکات مهم جهت صدور گواهی رسمی شرکت در جلسه:
- با نام و نام خانوادگی کامل خود وارد جلسه آنلاین شوید.
- در کل زمان جلسه آنلاین باشید.
- پس از اتمام جلسه آنلاین، جهت درخواست صدور گواهی، عبارت «گپ و گفت تشکیلاتی، جلسه چهارم» را به نام کاربری زیر در ایتا ارسال کنید.
@Tamas_ba_BWT
- زمان درخواست صدور گواهی از پایان جلسه تا ساعت14 روز برگزاری کارگاه است.
⏰ سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 ساعت10
لینک ورود👇👇
https://vadaroom.ec.iau.ir/v2/auth/login/v/962E17V
شرکت برای عموم آزاد است
┄┅✼🍃🌺🍃✼┅┄
📌ادارهکلتشکلهایاسلامی دانشگاهآزاداسلامی
🇮🇷@tashakkol_iau
هدایت شده از کانون کتابخوانی سیمرغ
بسم الله الرحمن الرحیم
"و القلم و ما یسطرون…"
🔹فراخوان روایت نویسی با موضوع جنگ رمضان ویژه دانشجویان
📌خروجی این رویداد، انتشار مجموعه روایتها در قالب یک مجلهست؛ مجلهای که با کلمات شما شکل میگیره.
🔹در پایان، ۳ روایت برتر انتخاب میشن
🎁به نویسندههاشون جوایز نقدی ارزندهای تعلق میگیره و آثارشون بهصورت پادکست به سمع و نظر شما میرسه
🗓 مهلت ارسال آثار: ١۴٠۵/٢/٣١
۱. روایتت رو از یک روز جنگی بنویس.
میتونی از کل اون روز بنویسی، یا فقط از یک لحظه، یک صحنه، یک اتفاق کوتاه؛
۲. روایتت واقعی باشه.
قرار نیست متن ادبی پیچیده بنویسی.
۳. ساده و قابل لمس بنویس.
۴. فقط خبر ننویس؛ فقط احساس هم نباشه.بهتره روایتت ترکیبی باشه از اتفاقات بیرونی و حس و فکری که اون لحظه تجربه کردی .
۵. اگه دوست داشتی، عکس هم ضمیمه کن.
۶. برای روایتت حتماً اسم انتخاب کن.
۷. اطلاعاتت رو ابتدای متن بنویس.
لطفاً قبل از شروع روایت، این موارد رو حتماً ذکر کن:
نام و نام خانوادگی، شماره و رشته دانشجویی، تاریخ روایت / روز جنگ، محل جنگ، عنوان روایت و بعدش متن روایت.
🔹روایتت رو در قالب فایل وورد یا متن پیام، از طریق پیامرسانهای ایتا یا بله به شناسه @Mahd1AP یا شماره ٠٩٣۵٧٣۴٩٨٩۶ برامون ارسال کن.
🔸خانه نشریات دانشگاه
✍ معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر
🆔 @farhangi_iiau
675.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💚🤍❤️
🔸کانون فرهنگی دانشجویی معراج
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-دستی که دستِ لطف خدا میشود تویی
-شــاهی که خـود رفـیـق گــدا مـیـشود تویی
▪️شهادت امام رضا علیهالسلام(به روایتی)
🔸کانون فرهنگی دانشجویی معراج
هدایت شده از کانون شعر و ادب خوبان پارسی گو
شبکه سراسری کانونهای شعر و ادب دانشگاه آزاد اسلامی برگزار میکند:
بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
و
پاسداشت زبان و ادبیات فارسی
سخنرانان:
جناب آقای استاد عباس محمدی
جناب آقای دکتر عبدالرضا مدرسزاده
مدیر جلسه: ملیحه پیرانکاشانی
زمان:
پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۵
ساعت ۱۱:۳۰
محل برگزاری: درگاه فضای مجازی
🔹️نشانی ورود به جلسه:
https://vadaroom.ec.iau.ir/v2/auth/login/v/981M74C
#شبکه_سراسری_کانون_های_شعر_و_ادب
#معاونت_فرهنگی_دانشجویی
#دانشگاه_آزاد_اسلامی_کاشان
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عشق..❤️🩹
🔸کانون فرهنگی دانشجویی معراج
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کی این صدا شنیده میشه؟! 🌱
🔸کانون فرهنگی دانشجویی معراج
هدایت شده از کانون کتابخوانی سیمرغ
📚زنده کننده زبان و فرهنگ فارسی
✨️به مناسبت بزرگداشت فردوسی و روز پاسداشت زبان فارسی✨️
از بین تمام ادبا و شعرای ما تنها فردوسی است، که فقط و فقط متعلق به خودمان است.شاید نمونه های مشابهی با فردوسی در فرهنگ های دیگر مثل هومر وجود داشته باشد، ولی آنچه که فردوسی می گوید درباره ما و برای ما است.مگر اینکه کسی از خارج، بخواهد آن را به عنوان یک منبعی برای شناخت فرهنگ و زبان ایرانی بخواند.کاری که اگر برای یک فرد خارجی انتخاب است، برای ما یک ضرورت است.وگرنه ما بقی ادبا و شعرای ما را هرکسی که دغدغه های صرفا انسانی دارد، می تواند هم به زبان خودش و هم به زبان فارسی اگر بلد باشد بخواند؛هرچند که فارسی بخواند بهتر باشد.زیرا آن ها ادبا و شعرایی جهان وطن هستند.کسانی مثل سعدی و حافظ را، می توانی اسامی شان را در نوشته های کسانی مثل گوته و شوپنهاور و نیچه و امرسون ببینی.کسانی که قطعا فارسی بلند نبودند، ولی توانستند نسبت به این افراد احساس خویشاوندی معنوی کنند.ولی خواندن شاهنامه فردوسی نه تنها حتما باید به زبان فارسی باشد، بلکه حتما باید به همان صورتی که هست خوانده شود؛ یعنی نظم و نه نثر.زیرا همان طوری که خودش گفته است:پی افکندم از نظم از کاخی بلند/که از باد و باران نیابد گزند.فردوسی در زمانه ای نوشت، که در ایران تحت سلطه اعراب نوشتن به عربی به امری عادی تبدیل شده بود؛آنچنان که خطر فراموشی زبان پارسی وجود داشت.در این زمان بود که او به قول خودش سی سال رنج برد، تا زبان پارسی را زنده کند.این است که می گویم شاهنامه ایرانی ترین کتاب ایران است، چه از نظر زبان چه از نظر محتوا.
✍️به قلم سید سعید انوری
دبیر کانون کتابخوانی سیمرغ
🔷️کانون فرهنگی و دانشجویی کتابخوانی سیمرغ
🔶️دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن