eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
👌‌ترامپ قمارباز بی هویت، از بردن ایران به عصر حجر سخن گفته. یک نفر تاریخ بلد در آن کاخ سفید جنگ طلب وجود ندارد به این دلقک قرن بگوید ۵ هزار سال قبل اینکه آمریکای قاتل عصر حجری مشغول شکنجه سرخپوستها باشد، در ‌ باستان جراحی جمجمه و چشم مصنوعی وجود داشت؟ چندسالته آمریکای عصر حجری ؟ تو نبودی، اما سرافراز وجود داشت و تمدن سازی می کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅آقای رائفی پور، پوریم ربطی به سیزده بدر ندارد 👈سیزده بدر رسمی کهن و باستانی نیست ➕خیلی ساده تقویم صد سال گذشته یهود رو بررسی کنید هیچگاه پوریم در ۱۳ فروردین نبوده است.(کلیک) ➕دوستان ما در اندیشکده مطالعات یهود سالهاست با دلایل فراوان نشان داده اند که پوریم در سیزده فروردین نبوده است(کلیک) ➕پوریم در ۱۳ ماه "ادار" از ماه‌های یهودی است که به نادرستی به ۱۳ فروردین ربطش دادن. ➕نکته قابل تامل در مورد سیزده بدر اینکه در هیچ سند و منبعی قبل از اسلام، اشاره ای به سیزده بدر نشده است. ➕حتی در دوران اسلامی مثلا در دوران صفویه با این همه مورخ و گزارش نویس داخلی و خارجی اشاره ای به سیزده بدر نشده است(کلیک کنید) ➕قدیمی ترین اشاره مستقیم به سیزده بدر متعلق به دوران قاجاریه است(کلیک) ➕در مورد نحسی عدد سیزده اسنادی وجود دارد حتی در تفکر ملل قدیمی مانند یونان باستان نیز بوده است. اما نکته مهم این است در هیچ منبع قدیمی اشاره مستقیمی به بیرون رفتن ایرانیان در سیزده فروردین بابت نحسی سیزده تا قبل از قاجاریه نداریم. 📚اسکن های مشاهده شده متعلق به مقاله "سابقه و سبب برگزاری سیزده‌بدر در سنت‌های ایرانی" اثر دکتر سجاد آیدنلو می باشد کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
✅ احسنت، کار پژوهشی یعنی این، نقد و یعنی این. البته این پست در نقد تطبیق جشن پوریم بر ۱۳ فروردین است، همین. روز ۱۳ بدر هم یک چیز عرفی هست و قطعا اسلام مخالفتی با سنت های عرفی که خلاف عقل و دین نباشد ، ندارد.
🚨🚨🚨 ️دیروز سردار محمدعلی فتح‌علی‌زاده، فرمانده واحد فاتحین سپاه پاسداران، به شهادت رسید کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
قاليباف: اگر به خانه ما تعرض کنی، با تمام خانواده روبه‌رو می‌شوی 🔹گوش کن... وقتی هجده سالم بود، اسلحه‌ام را برداشتم و مستقیم به دل نبرد رفتم تا از خاک ایرانِ عزیز و شکست‌ناپذیرم دفاع کنم؛ تنها خانه‌ای که همیشه شناخته‌ام. برادر خودم، حسن، در همان نبرد برای میهن‌مان همه‌چیزش را گذاشت. اما هرگز به خانه برنگشت. تا امروز هم هنوز دلم می‌خواهد فقط یک بار دیگر او را در آغوش بگیرم. چنین دردی هیچ‌وقت از وجود یک مرد پاک نمی‌شود. 🔹و او تنها نبود. برادرانی را از دست دادم که هم‌خونم نبودند، اما به همان اندازه خانواده‌ام بودند؛ مردانی که مثل شیر جنگیدند و برای همیشه بخشی از وجودم شدند. 🔹اما این کاری است که ما انجام می‌دهیم. ما همه‌چیز—هر چه داریم—را برای سرزمینی که دوستش داریم می‌دهیم. جوانی‌مان، خون‌مان و تمام فرداهایی که در پیش داشتیم را برای ایران نثار کردیم. ما جنگ‌طلب نیستیم. اما وقتی پای دفاع از میهن در میان باشد، تک‌تک ما به یک سرباز تبدیل می‌شویم. 🔹همین حالا، در کمتر از یک هفته، یک کارزار ملی قدرتمند در سراسر کشور شکل گرفته که حدود ۷ میلیون ایرانی را پیش آورده است؛ کسانی که اعلام کرده‌اند آماده‌اند سلاح به دست بگیرند و از کشورشان دفاع کنند. 🔹بگذار رک و از ته دل بگویم: ایرانی‌ها فقط درباره دفاع از کشورشان حرف نمی‌زنند، برایش خون می‌دهند. قبلاً هم این کار را کرده‌ایم و دوباره هم آماده‌ایم. اگر به خانه ما تعرض کنی... با تمام خانواده روبه‌رو می‌شوی. آماده، مسلح و استوار ایستاده‌ایم. بیا جلو. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
✅ احسنت، کار پژوهشی یعنی این، نقد #علمی و #مستند یعنی این. البته این پست در نقد تطبیق جشن پوریم بر ۱
🔹سیزده‌به‌در 🔸سیزده‌به‌در برای بسیاری از مردم ایران به یک اجبار اجتماعی تبدیل شده است. رسانه‌ها، خانواده‌ها و جامعه هرسال تکرار می‌کنند که نباید سیزده را در خانه ماند و این فشار ناخودآگاه باعث می‌شود حتی کسانی که از شلوغی و ازدحام بدشان می‌آید، احساس کنند مجبور به بیرون رفتن هستند. اگر کسی در این روز در خانه بماند، حس می‌کند از جمع جدا افتاده یا کار اشتباهی انجام داده است. این در حالی است که طبیعت در دیگر روزهای فروردین هم زیبا و در دسترس است، اما چون جامعه آن روزها را خاص نمی داند، کسی برای ماندن در خانه احساس گناه نمی‌کند. 🔸این موضوع فقط به سیزده‌به‌در محدود نمی‌شود. مثلاً در مراسم‌های اجتماعی و فرهنگی دیگر هم ، گاهی افراد نه از روی شناخت، بلکه به دلیل عادت، ترس از قضاوت دیگران، یا فشار خانوادگی شرکت می‌کنند. در این موارد، حضور تبدیل به یک رسم تکراری می شود، نه انتخابی آگاهانه برای درک مفاهیم عمیق‌تر. 🔸می‌خوام بگم... 🔸خیلی از انتخاب‌های ما در زندگی، ازجمله شرکت در مراسم یا سنت‌ها، تحت‌تأثیر فشارهای پنهان جامعه است، نه لزوماً علاقه یا آگاهی شخصی. اگر این جبرهای نامرئی را بشناسیم، می توانیم آزادانه تر تصمیم بگیریم؛ مثلاً روزهای خلوت تر را برای طبیعت گردی انتخاب کنیم، یا در مراسمی شرکت کنیم که واقعاً برایمان معنادار است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
تأکید حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای بر کاشت نهال در همه شهرها و روستاها 🌳 همکاری عمومی برای کاشت درختان مُثمِر و بهبود محيط زيست کشور ▫️از جمله کارهای پسندیده آن است که آحاد مردم در همه شهرها و روستاها با کمک یکدیگر و با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه، از روز طبیعت تا پایان بهار خصوصاً روزهای فروردین ماه به کاشت درختان مُثمِر و نیز مراقبتهای بعدی مورد نیاز اقدام کنند. ✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران و در آستانه روز طبیعت | ۱۲/فروردین/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir |
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلمون برای شوخیاتون تنگ شده آقاجان... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺تیم هکری حنظله: به شرکت های طراح سامانه‌های یکپارچه فرماندهی و کنترل پدافند هوایی این رژیم اسرائیل نفوذ کردیم کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯