eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺چرا ایران به تهدیدات و خواسته های حداکثری آمریکا اهمیت نمیدهد؟ 🔹ایران همواره اطلاعات و اشراف خوبی نسبت به توان دشمن آمریکایی داشته و همیشه نیز کوشیده تا قدرت دفاعی خود را نسبت به تهدیداتی که آنها متوجه ما میکنند تقویت نماید. لذا شناخت سیستم اطلاعاتی - امنیتی و نیروهای مسلح ما از آمریکا شناخت خوبی بوده و هست؛ اما بنده معتقدم پس از جنگ رمضان این شناخت بسیار کاملتر و دقیق تر شده است. 🔹اینکه جمهوری اسلامی این روزها به تهدیدات آمریکا وقعی نمینهد، خواسته های حداکثری اش را به هیچ می انگارد و برای مذاکره با آمریکا از خود اشتیاقی نشان نمیدهد، دقیقا برآمده از همین شناختی است که بعد از جنگ رمضان حاصل شد. آمریکا و اسرائیل آمده بودند تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند و کشور را به آشوب و تجزیه بکشانند؛ تعارف هم نداشتند و اتفاقا بسیار جدی بودند، تا آنجا که دست به ترورها و جنایت های بی سابقه ای زدند؛ نتیجه ای اما نگرفتند، و چنان مفتضح شدند که هیچ وقت در تاریخ خود اینگونه حقارت را تجربه نکرده بودند! 🔹بنابراین بعد از این جنگ وقتی سخن از مذاکره بین آمریکا و ایران به میان می آید، در واقع سخن از مذاکره یک مهاجم شکست خورده و تحقیر شده با یک مدافع قوی، استوار و پیروز است.‌ از اینرو دلیلی وجود ندارد آمریکا همان شروطی را مطرح کند که قبل از جنگ مطرح میکرده است؛ تردید و وحشت از تهدیدات ایالات متحده نیز دیگر موضوعیت ندارد. آنچه مذاکره کنندگان ما امروز در پاسخ به آمریکایی ها میگویند این است که شما اساسا برنده جنگ نیستید که بخواهید برای ما شرط تعیین کنید و هیچ برگی هم برای بازی در دست ندارید! 🔹وقتی ایران بعنوان پیروز میدان در چنین وضعیتی قرار میگیرد، حالا میتواند به راحتی شروط متنوع خود را روی میز بگذارد؛ یا اینکه اگر حال نکرد مذاکره نکند یا آن را به تاخیر بیاندازد.‌ یکی از رسانه های خارجی نوشته بود که اعتماد به نفس ایرانی ها از کجا می آید؟ پاسخ این سوال ساده است؛ اعتماد به نفس ایرانی ها از آزمودن توان آمریکا و پی بردن به پوشالی بودن این امپراتوری پر ادعا می آید، بگذریم که ایرانیها چه تاریخ و فرهنگ و تمدنی را نیز به ارث برده اند! 🔹آمریکا که با ما شوخی نداشت؛ آمده بود بزند، بکشد، و چپاول کند؛ نتوانست و مانند "چیز" در باتلاق هرمز گرفتار شد. ایران هم به این راحتی ها به ترامپ اجازه خروج نخواهد داد؛ همانطور که قبلا هم گفتم، ترامپ یا باید تسلیم شود و امتیازات کلان بدهد، یا اینکه در همین باتلاق خودساخته غرق شود! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
در حملات شب گذشته و بامداد امروز یگان‌های دریایی ارتش و سپاه به کشتی‌های تروریست‌های صلیبی در تنگه هرمز و محیط پیرامونی آن، چند ویدیو منتشر شده که نشان می‌دهد از طیف متنوعی از تسلیحات و تجهیزات بهره گرفته شده اما به نظر نوعی کنترل آتش نیز انجام شده است. در این تصاویر می‌توان پرتاب پهپادهای انتحاری رضوان (رعد-۲)، موشک‌های خانواده نور/قادر/قدیر، احتمالاً نسخه ضدکشتی موشک بالستیک فاتح-۱۱۰ (خلیج فارس) پهپادهای انهدامی شاهد-۱۰۷ و موشک‌های کروز سبک یا پهپادهای راکتی حدید-۱۱۰ را مشاهده کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
❌📛❌ گزارشی در کمیسیون ملّی در باره مسئولانی که با آمار سازی در حال به کشور و آمریکای جنایتکار از باتلاق سقوط باشد قرائت نشده ❌ دیده هم نشده است مجتبی زارعی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس👇👇👇 🟣 اگر اثبات شود مسئولی در حال به کشور و کمک به دشمن آن هم در حین جنگ باشد و ما اطّلاعات داشته باشیم و بخواهیم بعدا آن را افشا کنیم به کشور کردیم 👈 چون با کدامین مجوز به خیانتکاری که هنوز در مسئولیتش باقیست وقت و زمان بیشتری برای خیانت بیشتر داده ایم ؟! 👈👈من باید عضو کمیسیون نباشم و یا مُرده باشم گزارش به وطن و کمک به را دیده باشم اما سکوت کنم یا بگذارم برای وقت افشا ! خودم شخصا میروم و آن مسئول خائنِ اثبات شده را به زیر می کشم ! 🚨⚠️بقول امام ِ شهید ما در باره ی گفت و نگفت مان مسئولیم ای دوستان ! ما در نقاط جنگ هستیم ؛ اولویتی بالاتر از در کشور برای مقابله با دشمن خارجیِ وحشی و جنایتکار وجود ندارد. مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عقرب ها در جریان باشن اگر دوباره بیان ماهم دوباره میزنمیشون😎✊ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فاکس‌نیوز ناخواسته برتری مطلق راهبردی ایران را تأیید می‌کند. مجری این شبکه آشکارا اذعان می‌کند که تهران با موفقیت تنگه هرمز را به محاصره درآورده و عملاً نیروی دریایی آمریکا را خنثی کرده است. ترامپ اکنون به‌جای مطالبه تسلیم بی‌قیدوشرط، ناچار شده برای رفع متقابل محاصره‌ها التماس کند. پ.ن: نکته مهمش اینه که فاکس نیوز یک شبکه جمهوری خواه و به شدت طرفدار ترامپ هست که داره این حرفو میزنه کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
‌💥اگر احیانا بنا داشتید امشب به خیابان نروید این عکس را ببینید.🇮🇷 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📛غنائم جنگی پیشرفته در دستان ایران افتاد ودرحال انجام عملیات مهندسی معکوس می باشد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تشییع شهید دهه هشتادی اهل سنت در بندرعباس 🔹پیکر شهید امیرعلی صیابی شهید غیرنظامی دهه هشتادی که ۱۴ اردیبهشت در حمله آمریکا به آب‌‌های نیلگون خلیج فارس به شهادت رسیده بود توسط مردم بندرعباس تشییع شد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯