eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
متاسفانه متاسفانه متاسفانه برخی‌های چنان مطیع و مقلد فلانی‌ها شدند که حاضرند بخاطر دفاع از فلانی‌ها از امام سیدمجتبی خامنه‌ای عبور کنند همانطور که برای دفاع از فلانی از امام شهیدمان نیز عبور کرده بودند و گفتند امام خامنه‌ای معصوم نیست که😐
فلانی میاد یه کلیپ و مطلب راجع‌به جایگاه رهبری میذاره که حاوی شبهاتی بود"که البته امیدوار بودیم سهوی باشه که نبود" بعد بجای اینکه عذرخواهی بکنه منتقدین رو خناس خطاب میکنه طرفدارانش هم ما رو به رگبار میبندند و کلی ناسزا نثارمون میکنند
کاری نداریم که فلانی قبلا در رابطه با امام سیدمجتبی خامنه‌ای عزیزجانمان چی گفت و چه موضعی داشت ما فقط یک سئوال ساده داریم که این جناب در این شرایط چرا و به چه دلیل اون مطلب رو منتشر و امام سیدمجتبی خامنه‌ای عزیزجانمان رو با پسر نوح مقایسه کرد⁉️⁉️⁉️
طرف بجای اینکه پاسخ منطقی و قانع‌کننده بده میگه من قبلا اون حرفا رو گفتم عااامو قبلا رو بیخیال الانُ بچسب چرا الان همچین مطلبی رو منتشر کردی⁉️⁉️⁉️
کار به کجا رسیده که بخاطر تعصب به فلانی عده‌ای نسبت به ولایت‌فقیه بی‌غیرت شدند⁉️
حمیدجان امشب که رفته بودیم تجمع این خانوم دکتر رو دیدم که بچها گفتند طی این سه ماه هر شب میومده تجمع و مردم رو تشویق میکنه دلگرمی میده یا عکس رهبری دست میگیره یا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران اینجاست که باید معنای بابصیرت و بی‌بصیرت رو متوجه شد عده‌ای هستند که با ظاهر انقلابی بدترین ضربان رو وارد و ملت رو بدبین و ناامید میکنند ولایتمداری صرفا به تیپ و قیافه نیست...
ولی امرمان امام سیدمجتبی خامنه‌ای عزیزجانمان امر فرمودند که اختلافات غیرموجه و حتی موجه رو به تنازع تبدیل نکنید ولی عده‌ای از خواص بی‌بصیرت گوششون بدهکار نبوده و نیست و نخواهد بود و همچنان مثل گذشته دارند باعث ایجاد دو دوستگی میشن
قطعا مشکل هست ایراد هست خطا هست اشتباه هست اختلاف هست ولی امام و رهبرمان ولی امرمان امر فرمودند که از بیان نقاط ضعف و اختلافات غیرموجه و حتی موجه اجتناب کنید ولی چه کنیم که عده‌ای گوششون بدهکار نیست...
در دهن یه عده که بسته نمیشه ولی خواهش ما از ملت بصیر اینه که مرجع اطلاعاتیشون رو تغییر بدن
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
بقائی: تبادل پیام‌ها میان ایران و آمریکا ادامه دارد، ولی تفاهم نهایی نشده است «بقائی»سخنگوی وزارت خ
مسئولین میگن تواقق نهائی نشده ولی عده‌ای تریبون دارِ مغرض به دروغ میگن توافق شده که اورانیوم رو بدن بره😐
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔺بر خلاف آنچه به ناحق درباره قالیباف ترویج میکنند، من در این پیام رئیس مجلس حقیقتا وادادگی نمیبینم؛
عده‌ای در تلاش‌اند که سردار قالیباف رو خائن معرفی بکنند خب اگه سردار قالیباف خائن بود که امام سیدمجتبی خامنه‌ای از ایشون بخاطر تلاش در راه اعتلای کشور تشکر نمیکردند...