کار به کجا رسیده که بخاطر تعصب به فلانی
عدهای نسبت به ولایتفقیه
بیغیرت شدند⁉️
حمیدجان
امشب که رفته بودیم تجمع
این خانوم دکتر رو دیدم که بچها گفتند طی این سه ماه
هر شب میومده تجمع و مردم رو تشویق میکنه
دلگرمی میده
یا عکس رهبری دست میگیره یا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران
اینجاست که باید معنای بابصیرت و بیبصیرت رو متوجه شد
عدهای هستند که با ظاهر انقلابی
بدترین ضربان رو وارد و ملت رو بدبین و ناامید میکنند
ولایتمداری
صرفا به تیپ و قیافه نیست...
ولی امرمان
امام سیدمجتبی خامنهای عزیزجانمان
امر فرمودند که اختلافات غیرموجه و حتی موجه رو به تنازع تبدیل نکنید
ولی
عدهای از خواص بیبصیرت
گوششون بدهکار نبوده و نیست و نخواهد بود و همچنان مثل گذشته
دارند باعث ایجاد دو دوستگی میشن
قطعا
مشکل هست
ایراد هست
خطا هست
اشتباه هست
اختلاف هست
ولی
امام و رهبرمان
ولی امرمان
امر فرمودند که از بیان نقاط ضعف و اختلافات غیرموجه و حتی موجه اجتناب کنید
ولی چه کنیم که عدهای گوششون بدهکار نیست...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
قطعا مشکل هست ایراد هست خطا هست اشتباه هست اختلاف هست ولی امام و رهبرمان ولی امرمان امر فرمودند که
در شرایط فعلی
اولویت اول ما
حفظ و تقویت هر چه بیشتر "وحدت" و "انسجام"است
در دهن یه عده که بسته نمیشه
ولی خواهش ما از ملت بصیر اینه که
مرجع اطلاعاتیشون رو تغییر بدن
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
بقائی: تبادل پیامها میان ایران و آمریکا ادامه دارد، ولی تفاهم نهایی نشده است «بقائی»سخنگوی وزارت خ
مسئولین میگن
تواقق نهائی نشده
ولی عدهای تریبون دارِ مغرض به دروغ میگن
توافق شده که اورانیوم رو بدن بره😐
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔺بر خلاف آنچه به ناحق درباره قالیباف ترویج میکنند، من در این پیام رئیس مجلس حقیقتا وادادگی نمیبینم؛
عدهای در تلاشاند که سردار قالیباف رو خائن معرفی بکنند
خب اگه سردار قالیباف خائن بود که امام سیدمجتبی خامنهای
از ایشون بخاطر تلاش در راه اعتلای کشور تشکر نمیکردند...
باباجان
خیلی بده که
کذبیات یه عده برای تخریب مسئولین و فرماندهان رو به راحتی قبول کنیم
ولی تعریف و تمجیدهای امام عزیزمان رو نسبت به برخی از مسئولین و سرداران
نادیده بگیریم و هی انقلت بیاریم...
در تاریخ ثبت خواهد شد
همانطور که
شهید رئیسی
شهید امیرعبداللهیان
شهید سلامی
شهید باقری
شهید حاجیزاده
شهید لاریجانی
شهید سلیمانی
و...جانفدا بودند
نه خائن
ثبت خواهد شد که
سردار قالیباف
سرباز ولایت
و
جانفدای ولایت و ملت بود
نه خائن
#شهید_قالیباف
خطابم به طرفداران یک جریان مسموم:
هر چقدر که خواستید
طبق روال گذشته
به ما فحش بدید
ناسزا بگید
ولی
مطمئن باشید ما دست از روشنگری و ولایتمداری برنمیداریم
ما مثل شما
به افراد بیخرد تعصب نداریم
ما فقط و فقط
نسبت به ولی امرمان غیرت داریم و بس...