eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
971.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رموز عاقبت بخیری به نقل از کریم کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
سلام و عرض ادب
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔴فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و احضار عاملان هتک حرمت در روز عاشورای حسینی در کرج خبر داد.
پیرو طراحی و انتشار این کلیپ برخی نظراتی دادند که حقیقتا مطابق منطق و شرع نیست یه عده میگن لطفا امام حسین رو جناحی و گروهی نکنید نگید امام حسین فقط مال بچه مذهبیاست هیئت مال بدحجابا هم هست خب مگه غیر از این بوده و هست⁉️⁉️⁉️⁉️
همه به اهل‌بیت علی‌الخصوص امام حسین ارادات خاصی دارند از بچه مذهبی بگیر تا لات و اوباش و ضد انقلاب و بدحجاب و دزد و قاچاقچی و.........
اونایی که میگن کاری به بدحجاب نداشته باشید بذارید بیاد هیئت و عزاداری بکنه آیا میگن به دزد و قاچاقچی هم کاری نداشته باشید و بذارید بیاد تو هیئت⁉️⁉️
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
اونایی که میگن کاری به بدحجاب نداشته باشید بذارید بیاد هیئت و عزاداری بکنه آیا میگن به دزد و قاچاقچ
دزد و اوباش و لات و .... میاد هیئت درست ولی آیا اون کاری رو که بیرون انجام میداده تو هیئت هم مجازه که انجام بده⁉️⁉️⁉️ مسلمان نه یه دزد میاد تو مجلس عزا ولی تو مجلس عزای اباعبدالله دزدی نمیکنه یه اوباش خارج از هیئت مشروب و الکل مصرف میکنه ولی وقتی میاد هیئت باید مودبِ به آداب باشه پس وقتی یه بدحجاب هم وارد هیئت میشه باید مودب به آداب باشه و حجابش رو درست کنه...
حالا از این قسمت که بگذریم باید بریم سروقت بحث رسانه‌ای و جهاد تبیین درست و بجا
در فلان نقطه‌ی کرج هنجارشکنی رخ داد درسته⁉️⁉️ در کوتاه‌ترین زمان ممکن هم این اتفاق رسانه‌ای شد درسته⁉️⁉️⁉️ آیا به همین اندازه‌ای که رو هنجارشکنی چند دخترک مانور داده شد رو حماسه‌آفرینی ملت در تاسوعا و عاشورا مانور داده شد⁉️⁉️⁉️
اینکه این اتفاق با برنامه بوده و فلان هیئت غرض و مرضی داشته جای خود ولی دلیل نمیشه به بهانه‌ی این اتفاق از بالا تا پائین مسئولین رو تخریب کنیم
یک اتفاقی با برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفت که مسئولین مربوطه هم برخورد لازم رو انجام دادند پس دیگه هجمه و تخریب مسئولین و دستگاههای انتظامی و امنیتی منطقی نیست