eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
214.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادب حاج قاسم سلیمانی در برابر پدرش کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🔹دست خط فیلسوف آلمانی درباره امام علی علیه‌السلام 🔸تعداد نوشته‌های «علی ولی الله» به دست یوهان گوته فیلسوف آلمانی آن قدر زیاد است که گویی وی با هدفی مشخص قصد یادگیری این جمله را داشته است. دست نوشته هایی که بیش از ۲ قرن قدمت دارد. 🔸مشق‌های یوهان از خط عربی در موزه خانه وی در شهر وایمر نگهداری می‌شود. در این بین جمله‌ای که از مهم ترین شعارهای مردم شیعه است، بیش از بیش خودنمایی می کند: «علی ولی الله». 🔸در یک فیلم کوتاه و در گفت‌وگوهایی «برنارد فیشر» رئیس بنیاد گوته، «رضا بیات» پژوهشگر ادب فارسی و «آنی ماری شیمل» پژوهشگر آلمانی، ابعاد این رسم‌الخط‌ها را بررسی کرده‌اند. 🔸علاقه‌مندان می‌توانند روایتی از تلاش‌های یوهان‌گوته فیلسوف آلمانی برای شناخت اسلام به ویژه شخصیت امام علی (ع) را با عنوان «دست‌نوشته گوته برای نجف» از 👈 اینجا مشاهده کنند. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
Khamenei.ir4_5778185675593490481.mp3
زمان: حجم: 3.7M
🎧 معنای شیعه امیرالمؤمنین علیه‌السلام | کلیپ صوتی جدید KHAMENEI.IR 👈 بیانات رهبر انقلاب درباره محبت و پیروی از امیرالمؤمنین علیه‌السلام ✏️ ما که در دنیا به نام شیعه معروف هستیم، شیعه را اینجور معنا کرده‌ایم: «الشّیعة من شایع علیّا»؛ باید دنبال او حرکت کنیم و هدفهای او را دنبال کنیم. معلوم است که ما با همه‌ی تلاش خود به رتبه‌ی امیرالمؤمنین نخواهیم رسید، اما به سمت آن قله باید حرکت بکنیم. ۱۳۸۷/۴/۲۶ کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و خداوند فراموش نخواهد کرد ... کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مسیح بر فلک و مرتضی علی به تراب دلم ز آتش این غصه بود بس که کباب سوال کردم از این ماجرا ز پیر خرد چو غنچه لب به تکلم گشود و داد جواب مهدی_رسولی🎙 کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش غیرمترقبه یک خارجی به خورشت فسنجان 🔻آشپزی ایرانی بی‌نظیره اینو یادمون باشه. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آتش سوزی ایران=> حکومت وسپاه آتش سوزی آمریکا=>حوادث طبیعی کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
بن‌گویر: آتش‌بس شود استعفا می‌دهم وزیر امنیت عمومی اسرائیل: 🔹توافق آتش‌بس اسرائیل و حماس به آزادسازی صدها فلسطینی از زندان‌های اسرائیل، بازگشت هزاران عضو حماس به شمال نوار غزه، و عقب‌نشینی نیروهای نظامی اسرائیل از محور نیتساریم منجر می‌شود که تهدیدات جدی علیه امنیت اسرائیل به همراه خواهد داشت. 🔹این معامله نه تنها منجر به آزادی تمامی اسیران نمی‌شود بلکه باعث می‌شود سرنوشت سایر افرادی که در این معامله قرار نگرفته‌اند به مرگ محکوم شود. 🔹این تصمیم نه یک «انتخاب سخت» برای بازگرداندن اسیران، بلکه انتخابی خطرناک برای جان دیگر اسرائیلی‌هایی است که می‌بایست بهای سنگینی برای این تصمیم بپردازند. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
پدرم مدال افتخارمه 🔹جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) و روز پدر با تصویری از قدردانی خاص «زهرا رحیمی» قهرمان المپیکی از پدرش رونمایی شد. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- چطور گیر اونا افتادی؟ + جان؟ اونا گیر ما افتادن! بخشی از گفت‌وگوی خبرنگاران با زائر شجاع بازگشته از سوریه که ویدیوی جدالش با نیروهای تحریرالشام بازدید میلیونی داشت. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
وقتی دلار به مرز فلان هزار تومان رسیده ! ما با فریاد "بزنید توی دهنشان" و استفاده از لفظ پفیوز پشت تریبون می توانیم آن بخش از جامعه که تحت تاثیر موج های سهمگین است (که میگویند بگذارید مذاکره کنیم تا مشکل دلار حل شود) را وادار به فکر کردن کنیم؟ یا به لحنی دیگر و بیان منطق و چیزهای دیگر نیاز داریم؟ شما عزیزان صرفا (در هر حوزه ای) یک لبه ی قیچی دو قطبی سازی هستید. همیشه حرف تند زدن نشانه ی دفاع از حق نیست. گاه تبدیل شدن به لبه ی یک قیچی است. او بگوید میخواهم مذاکره کنم شما هم بگویید : تو غلط میکنی و دو نفره بکشید و بکشید تا مسئله حیثیتی و ناموسی شود رسانه ی دشمن بیاید و به نفع آنها در این دو قطبی بر آتش بدمد و مثل داستان حجاب (که یک بحث اجتماعی پیش پا افتاده است) اما حالا در اذهان ناموسی شده ، کار به جای باریک بکشد ضمنا با این ادبیاتی که کانال های نزدیک به استاد عباسی و امثال رسایی را شیدا کرده ، فقط طرف مقابل می تواند ژست مظلوم بودن بگیرد و القا کند که ما (انقلابی ها) دستمان از منطق خالی است... ما امثال کوچک زاده و رسایی را درک میکنیم. با هدایت 85 هزار رای توسط شجاعی و کانال های طب سنتی که در کرونا شاش شتر تجویز کرده و در انتخابات لیست میدهند ، عزیزانی با 5 درصد مشارکت وارد مجلس شده اند و نیک میدانند برای جلب توجه این طیف در تهران نیاز به کار و فعالیت خاصی در مجلس نیست ، باید پشت تریبون مجلس لس آنجلسی ها را پفیوز خطاب کرده و با لفظ "در دهان مذاکره کننده بزنیم" پیش بروند تا به هدف رسید.... جبهه انقلاب خالی از منطق شده افراد منطقی کم نیستند اما تریبون ها عمدتا دست جریانی است که دوست دارد از ایتا تا تلگرام ، نماینده هایی از جنس کوچک زاده و کسانی که در نهایت پشت تریبون با این الفاظ به استقبال طرف مقابل می روند و دستش را پر میکنند را معتبر کند... رهبری از جبهه انقلاب انتظار دارد خیانت بودن اعتماد به شیطان را تبیین کند. شما با این ادبیات و این لحن فقط کمک میکنید ما بی منطق تر به نظر برسیم... باید برای این جبهه فکری کرد. طرف به ما پیام داده و خلاصه ی پی وی اش این است : خدا لعنتتان کند. خب ما هم با او مخالفیم. چرا ما به جای لعنت کردن کپشن می نویسیم؟ این بچه ها چه طور این قدر عجوزه شدند که به جای بیان منطق ، طرف مقابل را فقط لعنت میکنند؟ پیزوری شده ایم. بی منطق و پلشت همه نه اما بخش سوپرانقلابی که توسط این موسسات به ظاهر امام زمانی و کانال های طب سنتی که در کرونا شاش شتر و در انتخابات لیست مجلس میدهند و (در نبود مهدوی و مصباح) اصلح معرفی میکنند ، رسما به وضع بدی دچار شده ... باید این جبهه را بیدار کرد. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝