مسئولین ما
معصوم نیستند و هر کدوم یکسری ایرادات دارند و البته خطاهایی انجام دادند
ولی امام خامنهای حرهای سیاسی رو در کنار سایر یاران زیر عبای ولایت گرفتند تا از ظرفیت هاشون به بهترین شکل ممکن در راستای اهداف نظام اسلامی استفاده بشه.
امام خامنهای کاری کردند که امثال شمخانی به خاری در چشم دشمنان تبدیل بشه و در دور زدن تحریما نقش ایفا کنه
امام خامنهای با درایت و هوشمندی کاری کردند که
لاریجانی امید دشمنان رو ناامید کنه
امام خامنهای
دکتر عراقچی رو نماینده ویژه قرار دادند
تا در بعد دیپلماسی بزنه تو دهن دشمنان یاوهگوی خیالپرداز...
ماها گفتیم قالیباف نفوذیه
ولی امام خامنهای ایشون رو نماینده ویژه کردند تا پیغامهای محرمانهای رو به پوتین و حزبالله و نبیهبری برسونند
ماها گفتیم عراقچی نفوذیه
ولی در همین مدت ۴ سفر دیپلماسی خطرناک و مهم انجام داد که باعث شد دشمنان عصبی یشن و دست به ترور عراقچی بزنند
وقتی که داشتیم میگفتیم سردار حاجیزاده بزدله
آقا به ایشون دستور داده بودند که مقدمات اجرای عملیات وعده صادق ۳ رو انجام بدن
وقتی که داشتیم میگفتیم سرلشکر باقری خائنه
ایشون داشتند از مرزها سرکشی میکردند
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
میدونید چرا همه مسئولین نظامی و دولتی رو خائن میدونیم⁉️⁉️
چون چشم و گوشمون به چرندیات یه عده کانالداره
کانالدارهایی که سیاست و راهبرد حالیشون نیست
قطعا رهبری به برخی از مسئولین دولتی و مجلسی «قبلی و فعلی»
نقد دارند
ولی هیچوقت
هیچکدوم رو از دایره انقلابیگری طرد نکردند
دشمن داره تلاش میکنه که به من و شما القا کنند تمام مسئولین دولتی خائن و مسئولین نظامی بزدل هستند
چرا⁉️⁉️
چون میدونه با ایجاد نفاق
زودتر و راحتتر به اهدافش میرسه