ماها گفتیم قالیباف نفوذیه
ولی امام خامنهای ایشون رو نماینده ویژه کردند تا پیغامهای محرمانهای رو به پوتین و حزبالله و نبیهبری برسونند
ماها گفتیم عراقچی نفوذیه
ولی در همین مدت ۴ سفر دیپلماسی خطرناک و مهم انجام داد که باعث شد دشمنان عصبی یشن و دست به ترور عراقچی بزنند
وقتی که داشتیم میگفتیم سردار حاجیزاده بزدله
آقا به ایشون دستور داده بودند که مقدمات اجرای عملیات وعده صادق ۳ رو انجام بدن
وقتی که داشتیم میگفتیم سرلشکر باقری خائنه
ایشون داشتند از مرزها سرکشی میکردند
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
میدونید چرا همه مسئولین نظامی و دولتی رو خائن میدونیم⁉️⁉️
چون چشم و گوشمون به چرندیات یه عده کانالداره
کانالدارهایی که سیاست و راهبرد حالیشون نیست
قطعا رهبری به برخی از مسئولین دولتی و مجلسی «قبلی و فعلی»
نقد دارند
ولی هیچوقت
هیچکدوم رو از دایره انقلابیگری طرد نکردند
دشمن داره تلاش میکنه که به من و شما القا کنند تمام مسئولین دولتی خائن و مسئولین نظامی بزدل هستند
چرا⁉️⁉️
چون میدونه با ایجاد نفاق
زودتر و راحتتر به اهدافش میرسه
مسئولین رو بر حسب انصاف و عدالت نقد کنیم
ولی کسی رو تخریب نکنیم
بهش برچسب نزنیم
طبق فرموده امام جامعه
کمک کنیم که دولت موفق بشه
چرا که موفقیت دولت
موفقیت همه ماست
من و شما شاید نتونیم کمک خاصی انجام بدیم
ولی میتونیم که از جلس و قوه قضائیه حمایت کنیم
همین
نقد کنیم
ولی تکفیر و تخریب نکنیم تا دشمن نتونه نفاق ایجاد کنه