کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
میدونید چرا همه مسئولین نظامی و دولتی رو خائن میدونیم⁉️⁉️
چون چشم و گوشمون به چرندیات یه عده کانالداره
کانالدارهایی که سیاست و راهبرد حالیشون نیست
قطعا رهبری به برخی از مسئولین دولتی و مجلسی «قبلی و فعلی»
نقد دارند
ولی هیچوقت
هیچکدوم رو از دایره انقلابیگری طرد نکردند
دشمن داره تلاش میکنه که به من و شما القا کنند تمام مسئولین دولتی خائن و مسئولین نظامی بزدل هستند
چرا⁉️⁉️
چون میدونه با ایجاد نفاق
زودتر و راحتتر به اهدافش میرسه
مسئولین رو بر حسب انصاف و عدالت نقد کنیم
ولی کسی رو تخریب نکنیم
بهش برچسب نزنیم
طبق فرموده امام جامعه
کمک کنیم که دولت موفق بشه
چرا که موفقیت دولت
موفقیت همه ماست
من و شما شاید نتونیم کمک خاصی انجام بدیم
ولی میتونیم که از جلس و قوه قضائیه حمایت کنیم
همین
نقد کنیم
ولی تکفیر و تخریب نکنیم تا دشمن نتونه نفاق ایجاد کنه
این نباشه که اگه مسئولین دولتی و مجلسی و نظامی
کاری خلاف تصورات مجازی ما انجام دادند
بگیم خائن و نفوذیه
کسی که خیانت کنه
به سرنوشت میرحسین موسوی دچار میشه
درسته⁉️⁉️
ولی کسی هم که غفلت کرده باشه و خطایی انجام داده باشه
مثل لاریجانی و ...
آقا بهش فرصت میده که جبران کنه و الحق در این مدت
شمخانی
رضایی
لاریجانی و... خوب عمل کردند
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
❌داستان همیشگی منابع مطلع «بی وطن اینترنشنال»! ✖️روی فریب مخاطب حساب ویژه ای باز کردن... #وعده_صاد
کی گفت سردار قاآنی نفوذیه⁉️⁉️
دشمن
درسته⁉️⁉️
چرا ⁉️⁉️
چون میخواد ما رو نسبت به مسئولین بدبین و ناامید و در نهایت دو قطبی ایجاد کنه که بتونه آشوب راه بندازه