رفیقم تماس گرفت گفت
زیاد حرف نزن
بچها خسته میشن
آیا شما خسته شدید⁉️⁉️
همهتون بگید نه😁
تا شما خستگی در کنید
من یه سر برم چین
سرمُ بکوبم به دیوار چین و برگردم
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
رفیقم تماس گرفت گفت زیاد حرف نزن بچها خسته میشن آیا شما خسته شدید⁉️⁉️ همهتون بگید نه😁
خسته شدید⁉️
حرف نزنم⁉️
برم ⁉️
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
خسته شدید⁉️ حرف نزنم⁉️ برم ⁉️
عامو من تایپ میکنم شما چرا خسته بشید آخه😅
والا به قوووران
خودتون میدونید
من بچه نسبتا خوبیم
نه اهل کتمان کردن هستم
نه اهل غلو کردن
دشمنان به این راحتیا عقبنشینی نمیکنند
دشمن برای آسیب زدن به فردو نیومد
دشمن با همه توان و قوا اومده بود
که بزنه و نابود کنه
بعد بره
ولی اومد یه کوچولو زد
سیلی نون و آبدار خورد
بعد پا به فرار گذاشت
ولی یادتون باشه که سران اسرائیل گفتند ما یک راه بیبازگشت رو شروع کردیم
دشمن به همین راحتیا کنار نمیکشه
دشمنان دارند برنامهریزی میکنند
ولی این نیست که نیروهای نظامی ما برن هیئت بعدشم بیان خونه بگیرند بخوابند
نیروهای نظامی ما در آمادهباش هستند و دارند با هستهها و حملات خاموش دشمنان مقابله میکنند
شور|کربلایی مصطفی مروانیHaftegi1402_03_18 (4).mp3
زمان:
حجم:
15.8M
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
فقط چند ساعت بذار بیام حرم... #اربعین کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗
فعلا اینُ گوش بدید حال و هوای دلتون کربوبلایی شه...
بچها
یه چیزی تو برخی از کانالا و گروهها دیدم که
دلم میخواد همین الان ساکمُ ببندم پاشم برم چین سرمُ بکوبم به دیوار چین
حالا اگه شما هم خواستید کاروانی با هم میریم
طرف دید دیگه چیزی نداره بگه
میگه
عهههه
شنیدی یکی از سرداران سپاه
جاسوس از آب در اومد😐😐
گربه بخورتت
از شر این حرفات خلاص بشیم
البته میترسم گربه بیچاره مسموم بشه...