دشمن دید هیچ رقمه نمیتونه مانع گسترش نفوذ ایران بشه
به هم دلیل طرح ساقط کردن دولت سوریه رو به اجرا در اورد که چند ماه قبل
رهبری از طریق سپاه قدس
به اسد گوشزد کردند
و در چندین نوبت به اسد پیغام دادند
ولی اسد دیگه کم اورد و قافیه رو باخت
البته که با سقوط سوریه
دشمن میخواست ایرانُ در عرض دو سه ماه متلاشی بکنه
ولی درایت امام خامنهای و حمایتها و بصیرت آیتالله سیستانی مانع شد
اسرائیل با عملیات پیجری
میخواست شاکله حزبالله رو از هم بپاشه
ولی سپاه با دستور مستقیم امام خامنهای ورود و از حزبالله حمایت کرد
و
سردار قالیباف هم حامل پیغام محرمانه امام خامنهای به نبیه بری شد
و هم اینکه سوغاتی سپاه رو به دست حزبالله رسوند
و
از طرفی
آیتالله سیستانی به حشدالشعبی حکم جهاد داد و نیروهای حشدالشعبی در مرزهای سوریه مستقر شدند
چون در عملیات پیجری
۷۰۰۰ نیروی حزبالله شهید و جانباز شدند و اگه حمایتهای ما و حکم آیتالله سیستانی نبود
واقعا دشمن به هدفش میرسید و شاکله حزبالله از هم میپاشید
الانم که مقتدی صدر خائن میخواد هر طوری شده
حشدالشعبی رو خلع سلاح بکنه که حکم آیتالله سیستانی برای دفاع از مرجعیت و امام امت اسلامی تا حدودی خنثی بشه
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
حالا یه عده نگن اگه ما آماده بودیم پس چرا اینهمه خسارت دیدیم ببین باباجان دشمن برنامه داشت که طی ۴
دشمن خیال کرد میتونه طی چهار روز نظام مقدس ما رو ساقط بکنه
ولی حال که متوجه توهمش شد
رفت سراغ عراق
چرا⁉️⁉️
چون میخواد با ایجاد درگیری در عراق
نیروهای حشدالشعبی رو به اتفاقات داخلی سرگرم بکنه
که مثلا به ایران کمک نکنند
دشمن حتی از ورود یک نفر هم میترسه
مثل ابوعلی که در راه ایران به شهادت رسید...
دشمن داره عراق رو درگیر تنش میکنه
که بعدش نیروهای ویژه آمریکایی که در اربیل و کردستان عراق هستند به سمت ایران سراریز بشن
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
دشمن داره عراق رو درگیر تنش میکنه که بعدش نیروهای ویژه آمریکایی که در اربیل و کردستان عراق هستند به
البته این موضوع از بهمن سال گذشته طراحی شده و منتظر زمان مناسب هستند که اجرائیش کنند
جنگ مثلا متوقف شده
ولی هر دو طرف در حال برنامهریزی و اجرای عملیات هستند
قطعا دشمن در هر سطحی که حمله بکنه
ما ده برابر پاسخ میدیم و در این جنگ ۱۲ روزه ثابت کردیم که همچین توانائی رو داریم