الانم که مقتدی صدر خائن میخواد هر طوری شده
حشدالشعبی رو خلع سلاح بکنه که حکم آیتالله سیستانی برای دفاع از مرجعیت و امام امت اسلامی تا حدودی خنثی بشه
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
حالا یه عده نگن اگه ما آماده بودیم پس چرا اینهمه خسارت دیدیم ببین باباجان دشمن برنامه داشت که طی ۴
دشمن خیال کرد میتونه طی چهار روز نظام مقدس ما رو ساقط بکنه
ولی حال که متوجه توهمش شد
رفت سراغ عراق
چرا⁉️⁉️
چون میخواد با ایجاد درگیری در عراق
نیروهای حشدالشعبی رو به اتفاقات داخلی سرگرم بکنه
که مثلا به ایران کمک نکنند
دشمن حتی از ورود یک نفر هم میترسه
مثل ابوعلی که در راه ایران به شهادت رسید...
دشمن داره عراق رو درگیر تنش میکنه
که بعدش نیروهای ویژه آمریکایی که در اربیل و کردستان عراق هستند به سمت ایران سراریز بشن
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
دشمن داره عراق رو درگیر تنش میکنه که بعدش نیروهای ویژه آمریکایی که در اربیل و کردستان عراق هستند به
البته این موضوع از بهمن سال گذشته طراحی شده و منتظر زمان مناسب هستند که اجرائیش کنند
جنگ مثلا متوقف شده
ولی هر دو طرف در حال برنامهریزی و اجرای عملیات هستند
قطعا دشمن در هر سطحی که حمله بکنه
ما ده برابر پاسخ میدیم و در این جنگ ۱۲ روزه ثابت کردیم که همچین توانائی رو داریم
ما الان با اسرائیل طرف نیستیم
با کل ناتو و شاید بیشتر طرف هستیم
در این جنگ ۱۲ روزه کل ناتو و سایر کشورهای اروپایی_غربی دخیل بودند
ولی فکرشُ نمیکردند که ایران به طور معجزه آسایی
سناریوی شکست تحمیلی رو به پیروزی قطعی بدل کنه
برخی از مخاطبین گرامی پرسیدند و گفتند
شما میگفتید دشمن جرات نداره حتی یک تیر به سمت ما شلیک بکنه
پس چی شد که حملات موشکی انجام داد⁉️⁉️
کو اون اقتدار پدافندی نیروهای مسلح⁉️⁉️
چرا جنگندههای دشمن به راحتی اومدند
زدند
و
رفتند...