9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 لحظاتی از سخنرانی حجتالاسلام محمدرضا اعوانی در آخرین شب از مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره)
#امام_حسین
#محرم
#عاشورا
#ای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
18.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📢از حسینیهها به کاخ سفید:
«کربلا ماند و رفت کاخ یزید»
▪️لحظاتی از شعری که امشب مهدی رسولی در شب آخر مراسم عزای حسینی در حسینیه امام خمینی خواند...
▪️ای شما سفلگان در اسفل
مستهای هماره لایعقل
▪️آرزوتان به جز توهم نیست
چون که نشناختید رهبر کیست
▪️پیر ما از تبار پیکار است
نسل کرار غیر فرار است
▪️پیر ما شور عشق در سر داشت
پرچم یا حسین (ع) را برداشت
▪️پیر ما رهبر شهیدان است
اتکایش به قول قرآن است
▪️پیر ما؛ وحشت همیشهی تان
میزند تیشه را به ریشهی تان
▪️مرز ایران ز صبح آگاه است
سرزمین بقیه الله است
▪️میهن ما سروش هم عهدی است
در تکاپوی حضرت مهدی (عج) است
▪️از تصور فراتر است اینجا
خاک الله اکبر است اینجا
▪️چشم دنیا چو ما صبور ندید
مردمی اینچنین غیور ندید
▪️حرف امروز، حرف دیروز است
ملت یا حسین (ع) پیروز است
▪️ای گرفتار شعلهها و شرر
از تل آویو راستی چه خبر؟
#امام_حسین
#محرم
#عاشورا
#ای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظاتی از حاشیههای آخرین شب مراسم عزاداری محرم امسال در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۴/۴/۱۶
#امام_حسین
#محرم
#عاشورا
#ای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
این مرگ بر آمریکا گفتن مقصود همان مرگ بر مسئولان مستکبر آمریکا که ترامپ هم مصداق این مسئله است ترام
یکی دو نفر از مخاطبین به مطالب حقیر خرده گرفتند و گفتند بهتره سکوت کنید
یه بنده خدایی هم طبق معمول به ما گفته مالهکش
ببینید باباجان
ما
مالهکش هیچکس نبوده و نیستیم
ما صاحب رسانه هستیم وعهد بستیم که حق و حقیقت رو بگیم حتی اگه اون شخص
انتخاب سیاسی ما نباشه
حقیر مخالف ورود پزشکیان به عرصه ریاست جمهوری بوده و هستم و بارها انتقاداتی به دولت ایشون داشتم
علیالخصوص در بحث اقتصادی
باباجان
منش انقلابی این نیست که سریعا گارد بگیری
سریعا تخریب کنی
سریعا موج ناامیدی راه بندازی...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
انصاف رو رعایت کنیم اکثر مواضع و صحبتهای دکتر پزشکیان خوب بود الا اون یک مورد که در رابطه با شعار م
حقیر همیشه عرض کردم و بازم میگم
تمام صحبتها و عملکرد مسئولین رو بسنجیم بعد عادلانه قضاوت کنیم
نه احساسی و هیجانی
صحبتهای دکتر پزشکیان خوب بود
فقط در موردی که مربوط میشد به شعار مرگ بر آمریکا
یک ایراد داشت
اونم اینکه ترامپ رو مستقیما خطاب قرار نداد
در بحث اقتصادی و انتصابات کابینه
ایرادات زیادی به دکتر پزشکیان وارده
ولی در بحث سیاست
الحق که وزارت خارجه عالی عمل کرد و شخص رئیسجمهور هم به خوبی از دیپلماسی و میدان حمایت کرد
در این مدت برخی از تحلیلگراننادان و البته مغرض
مواضع دولت پزشکیان نسبت به میدان رو بد جلوه دادند
ولی دیدید که سپاه در همین ایام جنگ ۱۲ روزه از مواضع و عملکرد دولت تشکر کرد
کسی نگه سپاه ظاهرا این کارُ انجام داد که مثلا اتحاد حفظ بشه
نه باباجان
سپاه با کسی تعارف نداره
اگه مواضع درست باشه
اعلام میکنه
اگه غلط باشه هم همینطور
مثل دوران ریاست جمهوری روحانی