❌ فکرش رو بکن برخیها به اسم خودی و مذهبی چقدر نامرد و حقیر هستند که کل مصاحبه سردار #قالیباف که فوقالعاده مهم بود رو بی خیال میشن و فقط گیر دادن به اینکه چرا حرف حاج قاسم که گفته بود دختر #بد_حجاب رو ایشون گفت #بی حجاب !!!!!!!!
باشه بابا
تو دلسوز حجاب
تو اصلا فرشته نجابت و حیا
❌ اما کمی شرف داشته باش و بفهم اینطور سهو اللسان در هر دیالوگی طبیعیه و در هر صحبتی ممکنه پیش بیاد ❌
از اون زیر پتو و موبایل بازی بیا بیرون،
برو دو تا صحبت این طرف اون طرف بکن ، ببین چجوریه!
👆 جالبه ، طرف رئیس مجلس کشور رو میزنه ، بعد ما میایم همین طرف رو نقد میکنیم میگن تفرقه بین خودی ها ایجاد نکن 🙃
خب گلم، رئیس مجلس خودی نیست که اونو میزنی(نقد که نیست این!) ،ایشون خودی نیست که شبانه روز در حال تخریبش هستی؟ عامل موساده ؟ 😎
هر چند که ثابت شد درد این جماعت
حجاب نیست
این جماعت کینهای
میخوان به هر بهانهای شده
سردار قالیباف رو تخریب کنند
✅ سردار قالیباف همونیه که طبق اذعان شهید حاجیزاده
اگه موشکی به اینجا رسید بخاطر تلاشهای سردار قالیباف بود
همون موشکی که امروز ایران رو به اوج قدرت رسونده...
#ای_ایران
#وعده_صادق
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 قالیباف:
🔴شهید باقری و شهید کاظمی! ای کاش بودید و میدیدند جوانان دهههشتادی، مردانهتر از نسل ما پای کار وطن ایستادهاند
🔴 به شرف و غیرت مردم ایران درود میفرستم
🔴امروز دیدیم نانوا با داغ برادر شهیدش کنار تنور ایستاد
🔴 کودکی که در صف بنزین آب خنک میداد، نماد غیرت و محبت ایرانی است
🔴 وطن و اسلام یکی هستند و مردم ما با هر سلیقه و مذهبی برایشان ایستادهاند
🔴 با افتخار فدای چنین ملتی میشوم؛ جانم را برای ایران و فرهنگ این مردم میدهم
#ای_ایران
#وعده_صادق
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
📍 قالیباف دیشب با زبان مردم سخن گفت، نه زبان محافظهکاریهای دیپلماتیک.
📝حسن باوری نوشت:
▫️در مصاحبه شب گذشتهی #دکتر_قالیباف با #رسانه_ملی، شاهد یکی از صریحترین مواضع در برابر غرب و نظام سلطه بودیم.
🔺سخنانی که بازتاب روشنی از اراده ملت است
1⃣ دکتر قالیباف با بیان اینکه: فناوری هستهای نهتنها خط قرمز، بلکه فراتر از خطوط قرمز ماست، خط تمایز بین #مذاکره_عزتمندانه و #تسلیم_ذلتبار را ترسیم کرد.
2⃣ سردار قالیباف مذاکره را مشروط به دو اصل راهبردی کرد: امنیت پایدار منطقهای و انتفاع اقتصادی ایران.
این موضع یعنی پرهیز از امتیازدهی بیدستاورد.
4️⃣ وی با عبارت هوشمندانهی: "ما با زبالهدانی طرف هستیم که کارهای کثیف غرب را انجام میدهد"، چهره واقعی رژیم صهیونیستی و مزدوران منطقهایاش را افشا کرد و در این گفتگو با زبان مردم سخن گفت، نه زبان #محافظهکاریهای_دیپلماتیک.
5️⃣ قالیباف هم از تجربهی ۱۲ روز جنگ، سخن گفت و آن را اندوختهای گرانبها دانست، و هم در نشان دادن #وحدت_ملی، عملاً مرزبندیهای تنگنظرانه را شکست و بهجای تفرقه، پرچم #همدلی را بالا برد.
7️⃣ ایشان از نسل دهه هشتادی تجلیل کرد و گفت: "ای کاش شهدا بودند و میدیدند جوانان امروز مردانهتر از ما ایستادهاند." این، تزریق #امید به آیندهای بود که برخی از ترس آن، عقب نشستهاند.
8️⃣ و در نهایت، آنجایی که گفت: "با افتخار فدای چنین ملتی میشوم"، جایگاه خود را به عنوان مدیری مقتدر و دلسوز تعریف کرد. این یعنی: سیاستمداری از جنس مردم، نه برای ویترین قدرت، که در غیاب کنشگری مقتدرانه دولت، هم مطالبهگر حقوق ملت است، هم حافظ کرامت آنها در بزنگاههای تاریخی...
#ای_ایران
#وعده_صادق
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
♦️عراقچی: فعال کردن مکانیسم اسنپ از نگاه ایران معادل یک حمله نظامی خواهد بود
وزیر امور خارجه در مصاحبه با لوموند:
🔸ما از نقش سازنده سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و بریتانیا – موسوم به E3) در احیای برجام حمایت میکنیم، بهشرط آنکه از اقدامات تحریکآمیز و غیرسازنده مانند تهدید به استفاده از مکانیسم اسنپ بک خودداری کنند؛ اقدامی که از نگاه ما، معادل یک حمله نظامی خواهد بود. از دیدگاه ایران، چنین اقدامی به معنای پایان نقش فرانسه و اروپا در پرونده برنامه هستهای صلحآمیز ایران خواهد بود.
#ای_ایران
#وعده_صادق
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
♦️عراقچی: فعال کردن مکانیسم اسنپ از نگاه ایران معادل یک حمله نظامی خواهد بود وزیر امور خارجه در مصا
مکانیسم ماشه یا همان اسنپ بک
یکی از بندهای قرارداد برجام است که در صورت عدم پایبندی به تعهدات برجامی
فعال میشه و تمام تحریمهایی که لغو شده بودند
مجددا فعال میشن
خب دولت روحانی مذاکره کرد و تاسیسات هستهای رو بتنریزی کرد و متعهد شد که غنا رو افزاش ندیم
ولی طرف مقابل
یعنی آمریکا به تعهداتش عمل نکرد و نه تنها تحریما رو رفع نکرد
بلکه اضافه کرد
در واقع برجام یک نوع مذاکره صفر و صدی بود و دشمن توقع داشت که ما امتیاز بدیم
ولی هیچگونه امتیازی دریافت نکنیم
که این توطئه با هوشمندی سردار قالیباف با استفاده از طرح فراپادمانی خنثی شد و دولت شهید رئیسی
مذاکره برجامی که به صورت صفر و صدی بود رو رد کرد و دولت پزشکیان نیز داره روند مذاکراتی دولت شهید رئیسی رو ادامه میده
حالا که غرب دیده ایران زیر بار حرف زور نمیره
طبق معمول و همیشگی
میخواد بیقانونی بکنه و از طریق سه کشور اروپایی:
فرانسه
انگلیس و آلمان مکانیسم ماشه رو علیه ایران عملیاتی کنه و تحریمها رو برگردونه
در صورتی که این یک حقه است
چون هیچ تحریمی رفع نشده بود که مجددا بخواد فعال بشه
اگه اروپا بخواد غلط اضافی بکنه و مکانیسم ماشه«اسنپ بک» رو علیه ایران فعال بکنه
قطعا از طریق تنگهی هرمز به اروپا فشار وارد خواهیم کرد
شاید تنگه هرمز رو نبندیم
ولی راههای دیگری از طریق تنگه هرمز برای اعمال فشار بر اروپا وجود داره...
عراقچی خیلی قشنگ جواب داد گفت
فعال کردن مکانیسم اسنپ بک از نگاه ایران معادل یک حمله نظامی خواهد بود
یعنی آهای اروپا حواست باشه غلط اضافی نکنی
و الا مجبور میشی از سیلیهای سپاه نوشجان کنی...
خلاصه اینکه دوران بزن در رو تمام شده
هر کی
در هر سطحی بزنه
در همان سطح هم میخوره
البته نه یکی
بلکه دهتا میخوره...