eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 قالیباف: 🔴شهید باقری و شهید کاظمی! ای کاش بودید و می‌دیدند جوانان دهه‌هشتادی، مردانه‌تر از نسل ما پای کار وطن ایستاده‌اند 🔴 به شرف و غیرت مردم ایران درود می‌فرستم 🔴امروز دیدیم نانوا با داغ برادر شهیدش کنار تنور ایستاد 🔴 کودکی که در صف بنزین آب خنک می‌داد، نماد غیرت و محبت ایرانی است 🔴 وطن و اسلام یکی هستند و مردم ما با هر سلیقه و مذهبی برایشان ایستاده‌اند 🔴 با افتخار فدای چنین ملتی می‌شوم؛ جانم را برای ایران و فرهنگ این مردم می‌دهم کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
📍 قالیباف دیشب با زبان مردم سخن گفت، نه زبان محافظه‌کاری‌های دیپلماتیک. 📝حسن باوری نوشت: ▫️در مصاحبه شب گذشته‌ی با ، شاهد یکی از صریح‌ترین مواضع در برابر غرب و نظام سلطه بودیم. 🔺سخنانی که بازتاب روشنی از اراده ملت است 1⃣ دکتر قالیباف با بیان اینکه: فناوری هسته‌ای نه‌تنها خط قرمز، بلکه فراتر از خطوط قرمز ماست، خط تمایز بین و را ترسیم کرد. 2⃣ سردار قالیباف مذاکره را مشروط به دو اصل راهبردی کرد: امنیت پایدار منطقه‌ای و انتفاع اقتصادی ایران. این موضع یعنی پرهیز از امتیازدهی بی‌دستاورد. 4️⃣ وی با عبارت هوشمندانه‌ی: "ما با زباله‌دانی طرف هستیم که کارهای کثیف غرب را انجام می‌دهد"، چهره واقعی رژیم صهیونیستی و مزدوران منطقه‌ای‌اش را افشا کرد و در این گفتگو با زبان مردم سخن گفت، نه زبان . 5️⃣ قالیباف هم از تجربه‌ی ۱۲ روز جنگ، سخن گفت و آن را اندوخته‌ای گران‌بها دانست، و هم در نشان دادن ، عملاً مرزبندی‌های تنگ‌نظرانه را شکست و به‌جای تفرقه، پرچم را بالا برد. 7️⃣ ایشان از نسل دهه هشتادی تجلیل کرد و گفت: "ای کاش شهدا بودند و می‌دیدند جوانان امروز مردانه‌تر از ما ایستاده‌اند." این، تزریق به آینده‌ای بود که برخی از ترس آن، عقب نشسته‌اند. 8️⃣ و در نهایت، آنجایی که گفت: "با افتخار فدای چنین ملتی می‌شوم"، جایگاه خود را به عنوان مدیری مقتدر و دلسوز تعریف کرد. این یعنی: سیاستمداری از جنس مردم، نه برای ویترین قدرت، که در غیاب کنش‌گری مقتدرانه دولت، هم مطالبه‌گر حقوق ملت است، هم حافظ کرامت آنها در بزنگاه‌های تاریخی... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
♦️عراقچی: فعال کردن مکانیسم اسنپ از نگاه ایران معادل یک حمله نظامی خواهد بود وزیر امور خارجه در مصاحبه با لوموند: 🔸ما از نقش سازنده سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و بریتانیا – موسوم به E3) در احیای برجام حمایت می‌کنیم، به‌شرط آن‌که از اقدامات تحریک‌آمیز و غیرسازنده مانند تهدید به استفاده از مکانیسم اسنپ بک خودداری کنند؛ اقدامی که از نگاه ما، معادل یک حمله نظامی خواهد بود. از دیدگاه ایران، چنین اقدامی به معنای پایان نقش فرانسه و اروپا در پرونده برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران خواهد بود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
♦️عراقچی: فعال کردن مکانیسم اسنپ از نگاه ایران معادل یک حمله نظامی خواهد بود وزیر امور خارجه در مصا
مکانیسم ماشه یا همان اسنپ بک یکی از بندهای قرارداد برجام است که در صورت عدم پایبندی به تعهدات برجامی فعال میشه و تمام تحریم‌هایی که لغو شده بودند مجددا فعال میشن
خب دولت روحانی مذاکره کرد و تاسیسات هسته‌ای رو بتن‌ریزی کرد و متعهد شد که غنا رو افزاش ندیم
ولی طرف مقابل یعنی آمریکا به تعهداتش عمل نکرد و نه تنها تحریما رو رفع نکرد بلکه اضافه کرد
در واقع برجام یک نوع مذاکره صفر و صدی بود و دشمن توقع داشت که ما امتیاز بدیم ولی هیچگونه امتیازی دریافت نکنیم که این توطئه با هوشمندی سردار قالیباف با استفاده از طرح فراپادمانی خنثی شد و دولت شهید رئیسی مذاکره برجامی که به صورت صفر و صدی بود رو رد کرد و دولت پزشکیان نیز داره روند مذاکراتی دولت شهید رئیسی رو ادامه میده
حالا که غرب دیده ایران زیر بار حرف زور نمیره طبق معمول و همیشگی میخواد بی‌قانونی بکنه و از طریق سه کشور اروپایی: فرانسه انگلیس و آلمان مکانیسم ماشه رو علیه ایران عملیاتی کنه و تحریم‌ها رو برگردونه در صورتی که این یک حقه است چون هیچ تحریمی رفع نشده بود‌ که مجددا بخواد فعال بشه
اگه اروپا بخواد غلط اضافی بکنه و مکانیسم ماشه«اسنپ بک» رو علیه ایران فعال بکنه قطعا از طریق تنگه‌ی هرمز به اروپا فشار وارد خواهیم کرد شاید تنگه هرمز رو‌ نبندیم ولی راه‌های دیگری از طریق تنگه هرمز برای اعمال فشار بر اروپا وجود داره...
عراقچی خیلی قشنگ جواب داد گفت فعال کردن مکانیسم اسنپ بک از نگاه ایران معادل یک حمله نظامی خواهد بود یعنی آهای اروپا حواست باشه غلط اضافی نکنی و الا مجبور میشی از سیلی‌های سپاه نوش‌جان کنی...
خلاصه اینکه دوران بزن در رو تمام شده هر کی در هر سطحی بزنه در همان سطح هم میخوره البته نه یکی بلکه ده‌تا میخوره...
کواکبیان نماینده سابق مجلس در یکی از برنامه های تلویزیونی ادعا کرد نفوذ یعنی کاترین شکدم که با ۱۲۰ نفر از افراد بسیار مهم این مملکت همخوابگی داشته است! 🔹بخش زیادی از مسئولین بسیار مهم مملکت آن ده ها نفر چهره های سیاسی، نظامی، امنیتی و علمی بودند که اسرائیل پیش از حمله به ایران با آنها تماس گرفته و به ایشان امان نامه داده بود اما یک نفر از آنها هم پاسخ مثبت به اسرائیل نداد، که اگر نقطه ضعفی میداشتند نیاز نبود در لیست ترور دشمن قرار بگیرند. 🔹نباید فراموش کرد کینه اسرائیل از مسئولان ایرانی به حدی بود که جدای از فرماندهان و دانشمندان حتی تلاش کرد سران سه قوه را ترور کند؛ کواکبیان اگر چیزی فراتر از این واقعیتها میداند، به نحوی که حتی تعداد همخوابگان با کاترین شکدم را اعلام میکند، باید در دادگاه اثبات نماید و بگوید افراد مورد ادعایش چه کسانی بوده اند، در غیر اینصورت لازم است با او برخورد شود تا سبب بدبینی جامعه در این شرایطی که اعتماد به مسئولان مملکتی لازمه امنیت و آرامش کشور است نشود. 🔹یکی از مصادیق نفوذ میتواند بیان اظهارات شوکه کننده در رسانه ملی آن هم در یک شرایط خاص باشد. قطعا همه اینها باید مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود چنین اظهارات سخیفی آن هم در رسانه ملی از کجا سر چشمه میگیرد! عبدالرحیم انصاری کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯