eitaa logo
- یک عدد خوددرگیر -
771 دنبال‌کننده
492 عکس
205 ویدیو
4 فایل
- اینجا متعلق به منه، برای نوشتنِ گوشه‌ای از حرفایی که توی سَرم پیچ‌وتاب میخورن :) خوشحال میشم باهام حرف بزنی: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_162merg&btn=یک.عدد.خوددرگیر * کپی و حمایتی؟ نه.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از علیرضا زادبر
قاعده قرآنی اگر فاسقی برایتان خبر آورد؛ باور نکنید! . يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ اى كسانى كه ايمان آورده‌ ايد اگر فاسقى برايتان خبرى آورد نيك وارسى كنيد مبادا به نادانى گروهى را آسيب برسانيد و [بعد] از آنچه كرده‌ ايد پشيمان شويد. . این قاعده قرآن است. اگر فاسق خبری آورد و در میان شما منتشر کرد باور نکنید. ترامپ در راس فاسقین این جهان است. حتی اگر چند خبر و گزاره او پشت سر هم درست باشد، باز هم نباید به خبر او اعتماد کرد. @Politicalhistory
من واقعا انرژی لازم برای اجتماعی بودن رو ندارم. یه نیمچه باتری‌ای هست که ته تهش دو ساعت توی جمع بودن رو دووم میاره، از ساعت سوم به بعد دلم می‌خواد از تمام جهان فرار کنم برم توی یه غار دور و کوچک و تک و تنها.
کارزارِ حذف پسرهایی که دراز به دراز می‌شینن تخمه می‌‌شکنن و خانومای ناز مجبورن با چادر وایسن ظرف بشورن.🎀
ضدانقلاب و منافق Core:
هدایت شده از ʜɪᴄʜɪsᴍ|هیچیسم
پدربزرگم رفت .. ممنونتون می‌شم فاتحه‌ای براشون بخونید.🖤
دارم به دغدغه‌هایی که قبل از صبح روز ٩ اسفند داشتم فکر می‌کنم، و به این پی بردم که چقدر بیهوده! من چقدر زندگی رو سخت گرفته بودم...
هدایت شده از ولان!🇮🇷
اموال محسن یگانه هم توقیف شد؟ بهت قول میدم سختتتت نیستتتت لااقل برای تووووو.
روزهاست که خودم رو گم کردم و سعی می‌کنم بین صفحات قرآن و مفاتیح پیداش کنم. فتح می‌خونم، دعای توسل گوش می‌دم، صلوات می‌فرستم و بعد یکدفعه متوقف می‌شم. دوباره به این فکر می‌کنم که فقط همین؟ واقعا رواست که صدها نفر توی کشورت _کاملا جدی_ دارن فرصت یه عمر زندگی کردن رو از دست می‌دن، و اونوقت تنها سهمی که تو از این جهاد داری دعا خوندن و تجمع رفتن باشه، اونم توی شهری که کاملا امنه؟! فکرهام رو که به زبون میارم معصومه از اون‌طرف اتاق بهم می‌گه این تمام کاریه که تو الان می‌تونی انجام بدی! و سعی می‌کنه از لزوم قرآن و دعا خوندن برام بگه. ولی من بازم با خودم می‌گم چه بد! خدا چه چیزی رو توی وجود من ندید که این سهم رو برام درنظر گرفت؟
شاید نباید اینطور باشه، ولی این بیست و هشتمین روزیه که با عذاب‌وجدان دادن به خودم دارم به پایان می‌رسونم.
خوشحال شدم بعد مدت‌ها صحبت کردیم باهم:)) شبتون به‌خیر