eitaa logo
خوانسار «خوسارخُمون»😍
898 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
12.3هزار ویدیو
150 فایل
کانال اطلاع رسانی خوانسار «خوسارخُمون» https://eitaa.com/Khoosarkhomoon 📡حداقل برای یک☝️نفر ارسال کنید آی‌دی سوال و تبلیغات🥰 @khansar1400 🎤📽️شهروند خبرنگار ما باشید از برنامه مراسمات و اتفاقات جالب،😍 سطح شهرو روستا کلیپ۱دقیقه‌ای ارسال کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
۲۰ هزار میلیارد ریال در حوزه گردشگری شهرستان خوانسار سرمایه‌گذاری شد 🔸وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریال در حوزه گردشگری شهرستان خوانسار در دولت شهید رئیسی خبر داد. 🔹به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عزت الله ضرغامی در جریان سفر به استان اصفهان، با اشاره به اینکه شهرستان خوانسار توانایی تبدیل شدن به قطب گردشگری غرب استان را دارد، گفت: طی سالهای گذشته و به‌ویژه در دولت سیزدهم به همت بخش خصوصی و با حمایت دولت سرمایه‌گذاری مناسبی در این شهرستان و در حوزه گردشگری انجام شده است. 🔹وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: به‌نحوی‌که گزارش‌ها حاکی است تاکنون در این شهرستان حداقل در سه سال گذشته بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال در این حوزه سرمایه‌گذاری شده است. 🔹وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تکریم مواریث فرهنگی، بیان کرد: ارائه تسهیلات در حوزه گردشگری و رفع موانع این صنعت از جمله فعالیت‌های مهم دولت است. 🔹ضرغامی عنوان کرد: باتوجه به اینکه شهرستان خوانسار باغ شهر است زمینه لازم را برای گردشگری دارد تنها باید تسهیلات لازم به این حوزه تخصیص داده شود. 🔹وی در ادامه سفرش به غرب استان اصفهان، پس از بازدید از شهرستان خوانسار به شهرستان گلپایگان سفر کرد و در اولین مرحله از سفرش به این شهرستان از مسجد جامع این شهر بازدید کرد.👈 📎 ostan-es.ir/28462 🔰🌐کانال اطلاع رسانی «خوسارخُمون» @Khoosarkhomoon 📡حداقل برای یک☝️نفر ارسال کنید
🟨 بازدید وزیر میراث از شهر خوانسار 🌐کانال اطلاع رسانی «خوسارخُمون» @Khoosarkhomoon 📡حداقل برای یک☝️نفر ارسال کنید
📣 تازه‌ترین نظرسنجی ایسپا منتشر شد 🔸 یافته‌های موج جدید نظرسنجی ایسپا، که در روز ۶ تیر ماه به روش حضوری و با اندازه نمونه ۳۵۸۹ نفر در سراسر کشور (شهر و روستا) اجرا شده است به شرح فوق است.
نظرسنجی امشب صداوسیما باجامعه آماری‌ ۵ هزار نفر (کشوری) پزشکیان ۲۶ جلیلی ۲۵ قالیباف ۱۷ مشارکت ۴۸ ــــــــــــــــ 🚩 در پرتگاه مجازی، مجهز باش... 👈
🔴قاضی‌زاده هاشمی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی به نفع جبهه انقلاب انصراف داد. 🌐کانال اطلاع رسانی «خوسارخُمون» @Khoosarkhomoon 📡حداقل برای یک☝️نفر ارسال کنید
همه برنامه تبلیغاتی این ایام یه طرف این پیام یه طرف👆👆👆
🔴پیام تشکر محسن رضایی از قاضی زاده هاشمی در انصراف از ادامه کاندیداتوری به نفع جبهه انقلاب: ⏪از اینکه با فداکاری و گذشت، به درخواست شورای عالی اجماع پاسخ مثبت داده و به نفع جبهه انقلاب انصراف دادید، از جنابعالی قدردانی می کنیم. ⏪ ایثار جنابعالی در حافظه تاریخی ملت انقلابی ثبت خواهد شد.
❌پاسخ محکم محسن منصوری به آذری جهرمی
📷از سنگر مدرسه تا دانشگاه شهادت 🔹شهید عبدالحسین نوریان از طریق شغل معلمی توانست به کودکان محروم خدمت کند و دانش آموزان را بسیار دوست می‌داشت. ایشان برای کمک رسانی به جبهه‌ها شب و روز نداشت و می‌گفت: «باید از حریم ایران و اسلام دفاع کرد.» 🔹یکی از دوستان عبدالحسین نوریان نقل می‌کند : " روزی با شهید عالیقدر به قصد زیارت مشهد مقدس رفتیم، در شهرستان قوچان در کنار دشتی پر از گل سرخ ایستاده بودیم و شهید از من خواست که عکسی از ایشان بگیرم، گفتم چرا؟گفت این عکس یادگاری است برای شهید شدن، وقتی شهید شدم این عکس را روی مزارم بگذارید".
📣 تازه‌ترین نظرسنجی ایسپا منتشر شد 🔸 یافته‌های موج جدید نظرسنجی ایسپا، که در روز ۶ تیر ماه به روش حضوری و با اندازه نمونه ۳۵۸۹ نفر در سراسر کشور (شهر و روستا) اجرا شده است به شرح فوق است.