Komiter
ما قصدمون ساخت ۳۰ اپیزود ۱۰ دقیقهایه. تا الان فقط به اندازهی ۱ اپیزود ویس جمع شده، درخواستم اینه ک
اینم بگم چون خیلی پرسیدید نرمافزار رکوردر چیه، بچهها همهی گوشیها تو خودشون همونطور که یه نرمافزار برای عکاسی دارن یه نرمافزار هم برای ضبط صدا دارن، منظورم همونه. همون که رو همهی گوشیها هست.
فقط اگه بتونید قبلش برید تو تنظیمات کیفیتش رو بذارید رو بالاترین حد ممکن عالی میشه.
اگه تمام اینا براتون سخت بود همون ویس بدید.🤦🏻♂
ولی بعضیا اگه شب عاشورا هم بودن میخواستن به امام فشار بیارن که اماننامه رو از شمر قبول کن و جنگطلب نباش.
Komiter
سلام ما داریم یه مجموعه کار میسازیم برای روز تشییع آقا که قراره از شبکهافق پخش بشه برای ساختنش قر
مهلت ارسال صوت رو تا فردا شب تمدید کردیم.