هدایت شده از • 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
اون باهات مهربونه؛
چون آدم مهربونیه؛
نه چون دوستت داره🤌🏻🚶🏻♂
کنجسکوتِمن ؛
اون باهات مهربونه؛ چون آدم مهربونیه؛ نه چون دوستت داره🤌🏻🚶🏻♂
ولی
من دوست دارم...!(:
کنجسکوتِمن ؛
خدایامننمیدونمچیشدهفقط میدونمگناهدارهمیشهخودت درستشکنی ؟
توهواشوداشتهباش :)
مـن اگـر دل بدهم دلنشـکستـن بلدی؟
تا ابـد مال تـو باشم تو نـرفتن بلدی؟
بلدی تکیـه کنم جا نـزنی رد نشـوی؟
من اگر شـکوه کنـم دست گرفـتن بلـدی؟
بلدی دل ببـری عـشوه کنــے ناز کنی؟
غـیر از اینها تو بگـو نـاز کشیـدن بـلدی؟