منی که ساعت سه صبح در حال نگاه کردن به عکساشم و میفهمم چقدر عمیق عاشقشم:))))
همیشه از اونایی ضربه میخوری که همیشه حواست بود کوچکترین ضربه را بهشون نزنی؛)
کنجسکوتِمن ؛
من از مردن نمیترسم از،ازدست دادن میترسم.
منم:)
خودتبفهمازدستدادنکی😭🫵