کنجسکوتِمن ؛
دست خدا عیان شد خامنهای جوان شد(:
چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی ، آن شب قدر که این تازه براتم دادند . ..
خیلییی خوشحالم
مداحیای که یه عمره دنبالشم رو پیدا کردم>>>>>
ژیگولولولولولووو
فرق مردم ما با مردم دنیا درجنگ👇
🌏همه ی مردم دنیا تا بهشون حمله میشه میرن توی پناهگاه هاشون که ۲۰ متر زیر زمینه و ساعتها بیرون نمیان.
❤مردم غیور ایران ، تا بهشون جنگ میشه ۲۰ متر میان روی زمین و روی پشتبانها و سقف منازلشون شعار سرمیدن و رجزخوانی میکنن و میریزن توی خیابونها و ساعتها به خونه هاشون برنمیگردن
و دورهم چایی و چیبس وپفک میخورن🥰
این است فرق بینِ👇
قلبهای باایمان به خدا.
و
مزدورانِ بزدل و ترسو و بی خدا.
هدایت شده از 𝙎𝘼𝘽𝙕𝙏𝙄𝙍𝙀 .
بخدا نمیفهمم جنگ شده ایتا که زلزله نیمده همتون دارین ترک میزنین !