eitaa logo
دانلود
بالاخره کام‌اور منتشر میشه، آهنگی که توی وحشتناک‌ترین دوران زندگیم بهش گوش دادم و باعث میشد نسبت به احساساتم و خشم درونم با بقیه و اول خودم روراست باشم. فقط با گوش دادن بهش اینطوری میشدم حتی بدونه درنظر گرفتن لیریکش.
احساس میکنم برای جبرانه همه چیز بالاخره اون روزای خوب باید بیان، مگه نه؟ پس اشکالی نداره اینبارم فکربکنم که همه چیز قراره بهتر بشه.
مطمئنم که فردا روز خوبیه، کنسرته فستای قشنگمو قراره ببینم:)
خانومیا هرکس دوست داشت لینکه چنله تلگرام رو هم داشته باشه از اونجایی که ایتا خیلی اذیت میکنه و نمیشه برای کنسرت فستا ذوق کرد پس اگه خواستید اونور هم ملحق بشین 🎀 https://t.me/lifestoryfor07
این چه برنامه‌ی امتحانیه داداشم اینا
کی طراح بوده
یا قمر بنی هاشم اینا چرا پشت سر همدیگه‌ان.
کی همچین تصمیمی گرفته
تخصصیا دوروز و عمومیا فقط یک روز فرجه مثلا فارسی رو توی یه روز جمع بکنی 🎀