توروخودا یکی بیاد منو ببره حرم.
اصلا فرقی نداره کدوم حرم باشه.
از خیر کربلا گذشتیم اما مشهد که
دیگه بیخ گوش مونه چرا نریم ؟
فقط حرم باشه:)💔
مامانم گفت : کجا بریم ؟ بستنی میخوری ؟
من : نه نمیخوام.
مامانم : خب دوس داشتی الان کجا بودی ؟ چی کار کنم ؟
من :
همچنان من :
مامانم : حانیه ؟ داری گریه میکنی ؟ چیشده قربونت اشکات بشم بیا بغلم.
همچنان من :
مامانم : کربلا ؟
من : هقهق.
به جونِ مادرم اگه امسال هم مثل پارسال نزاری بیام شکایتمُ میبرم پیش مادرت حسین ع ؛)))))))))))))💔
اگر کاری کردی که مردم به جای دعا برای خودت برای پدر و مادرت دعا کردن ، اون موقع بدون کارت درسته.
همه میگن امسال نشد انشالله سال دیگه.
ولی آخه بندهی خدا ، تا سال دیگه کی مُرده کی زنده ؟🚶🏻♂
خب بیاین به جای اینکه فقط بشینیم وُ منتظر باشیم که شاید شاید شاید ما رو هم طلبیدن یه کاری انجام بدیم.
یه تسبیح میگیریم دست مون وُ به پارهیِ تن امام حسین ع متوسل میشیم. آقا دست رد به سینهیِ عباس ع نمیزنه ، مگه نه ؟
این ذکرُ بگیم :
" یا كاشِفَ الْكَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِكْشِفْ كَرْبى بِحَقِ اَخْیكَ الْحُسَیْنِ "
ای برطرف کنندهی غم وُ اندوه از روی حسين بحق برادرت حسين، اندوه وُ مشکل من را برطرف کن.
سعی کنین بین الطلوعین [ فاصله زمانی میان دمیدن صبح صادق تا هنگام طلوع آفتاب ] رو بیدار باشین.
چون ساعتی از ساعات بهشته و فرشتهها در حال تقسیم روزی هستن ، از طرفی پیامبر ص هم فرمودن " هرکس از نماز صبح تا طلوع خورشید در مصلّی خود بنشیند، خداوند او را از آتش حفظ میکند. "
بهترین زمان برای قرائت قرآن، دعا وُ استغفار بین الطلوعین هست، و هرکس این بازه زمانی رو بیدار باشه از فقر ، بلا ، بیایمانی و بدنامی در امان میمونه.
دستورات یازده گانه بین الطلوعین :
1. تسبیحات حضرت زهرا س
2. خوندن دعایی که پایین میفرستم.
3. دویست مرتبه ذکر " لا اله الا الله "
4. هفتاد مرتبه ذکر الحی
5. یک مرتبه سوره فجر
6. هفت مرتبه سوره قدر
7. سه مرتبه سوره کافرون
8. سه مرتبه سوره فلق
9. سه مرتبه سوره ناس
10. یازده مرتبه سوره توحید
11. بقیه زمان تا طلوع آفتاب " لا اله الا الله "
* باید به ترتیب انجام بدین.