اگر قرار باشد روزهای خوب از راه برسند و آسمان زندگیام رنگ آرامش بگیرد، کاش این تو باشی که با قدم هایت زندگی میآوری و همچون آفتاب بر من میتابی.
- ویان.
دلِ ما همیشه شکسته است فرزند، اما امیدواری هیچوقت از جیبِ چپِ پیراهنمان کم نشد..
- ناظم حکمت.
همین طور که داشتم حرف میزدم صاف به چشمام نگاه میکرد، تهش گفت میدونستی شب چشمات روشنتره؟ :)))))))))))))))
بغلم کن... بگو که خانه کجاست
هرکجا هست میروم مادر
جادهای تازه پیش رویم نیست
سمت بنبست میروم مادر
دستهای مرا رها نکنی
دارم از دست میروم مادر...
- حامد ابراهیمپور.
بچها من انقد احمقم که هنوزم امیدوارم یه رشتهی خوب قبول بشم، چون امروز یه بهونه برا امیدوار بودن پیدا کردم :))))))
ولی حداقلش اگه قراره جواب بده، از احمق بودنم خوشم میاد.